Gå til innhold

Subben funker ikke

Ranger emnet


mbfreak

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Har kjøpt meg ny spiller da pioneern tok kvelden.

 

Det er en Blåponkt las vegas dvd35 spiller.

 

Saken er den at subben virker ikke.

 

signal kabel er helt ny, den har strøm og rockford merket er det lys i...

 

 

så da skjønner jeg ikke helt dette:S

 

 

Setter pris på hjelp av noen som kan dette.

 

 

jeg kan det værtfall ikke:P

 

ehehhe

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

 

Har kjøpt meg ny spiller da pioneern tok kvelden.

 

Det er en Blåponkt las vegas dvd35 spiller.

 

Saken er den at subben virker ikke.

 

signal kabel er helt ny, den har strøm og rockford merket er det lys i...

 

 

så da skjønner jeg ikke helt dette:S

 

 

Setter pris på hjelp av noen som kan dette.

 

 

jeg kan det værtfall ikke:P

 

ehehhe

 

 

Høres nok ut som du må aktivere linjeutgangen på spiller'n. Dette er en innstilling i meny'n. Les bruksanvisningen. Vet at på Pioneer så må denne aktiveres i oppstarts meny ved og holde Source og off knappen inne samtidig, mens den er avslått. Men aldri vært borti blaupunkt før

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nederste er til strøm og slikt ja, MEN den har også Sub-utgangen over en phono-kontakt, som alle Blaupunkt-spillere med SubOut har. Har du ikke denne, har du jo ingen Sub-utgang, så derfor spør jeg igjen hva du har koblet forsterkeren til.

Dog burde den virke om du isteden har koblet til Front eller Rear-utgangene, men greit å ha overblikket.

 

Setter pris på hjelp av noen som kan dette.

Dere andre som maser om Meny og ativiseringer her og der, ta et hint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å lese gjennom bruksanvisningen, monteringsanvisning er mer interessant nå.

http://fe0wap79.bosch.de/intershoproot/files/serviceDocuments/7645650310001_EA_SW.pdf

Tok en på svensk for moro skyld. Her ser du ISO-adapteret fra Blaupunkt med 6 linjeutganger, hvor Sub-utgangen må plugges med én ledning inn i ISO-strøm for å få signal, da det er i ISO-strøm Blaupunkt har SubOut.

Men uansett, det burde jo bli lyd selv om du kobler til Rear, for å si det slik. Du har ikke gått deg bort i Fader-innstillingene e.l.? Dual Zone må også være av for å få lyd Rear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår