Gå til innhold

Ny spiller i Opel Vectra B

Ranger emnet

JensO

Anbefalte innlegg

Jeg er stolt eier av en opel vectra b, 98mod.

den har dette rattet med kontroll for bilsterio.. dvs den orginale funker..

men dette er en cd-spiller som begynner og bli sliten.

Jeg har lyst på en cd spiller med mp3 og gjerne minnebrikke løsning hvis det er mulig.

Men jeg vil at spilleren skal ha støtte for knappene på rattet og displayet sammen med dato og temp slik det er orginalt. (lcd panelet i dashbordet.)

jeg snakket med en local opel forhandler, men de viste ikke noe.

snakka isåfall om skreddersydd til 8-10k + mva..

men det var også snakk om at muligens phillips spillere kunne ha støtte for dette men evt hvordan kan jeg finne ut om den har støtte for det FØR jeg kjøper den..?

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg faktisk en Vectra b 2000 mod i dag :P

Jeg har kjøpt meg ny spiller, alpine, men får jeg dette mulitfunksjons rattet til og fungere på den?

En kamerat bablet om at det var mulig og skaffe adapter/overganger, noen som veit noe om dette?

Mvh

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er mulig og få rattfunksjonene til å fungere, men du kan få displayet til å fungere som vanlig med annen spiller enn originalspilleren.

En kompiss kjøpte seg en blaupunkt queens mp56 spiller, han har en 97 vectra B,

bestilte en overgang til den spillern der han kjøpte spillern, kosta ca 300kr tror jeg. Så fungerte det som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sony-spillere har vi et interface som gir deg display og rattbetjening som før. Prisen er 1295,-

Ellers kan du jo som nevnt anskaffe en VDO-Daytonspiller, mange der med EDI som da er display-utgang for bla. Opel. Trenger kun en overgangskabel til 75,-. Rattfjernbetjening likeså.

http://www.vdodayton.no/produktkatalog.asp#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er på jakt etter original CD/radio til Opel m/eksternt display.

Har en ny VDO spiller m/eksternt display og med SD-minnekort og blått lys, som er nyinstallert i Omegaen jeg kjøpte i forrige uke. Synes denne blir for avansert og vil heller ha en traust og enkel std. spiller.

Selger du din?

Hvilken type er dette og hva skal du ev. ha for den?

Mvh

Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider