Gå til innhold

Honda_Frode`a Civic Type R Prosjekt!

Ranger emnet


Honda_Frode

Anbefalte innlegg

Takker for det! :)

 

Fikk satt inn spillern idag, eller dvs ikke helt da... Orginal spillern er festet med to skruer inn i hvær side, tenkte jeg skulle gjør det med Alpinen og, gikk greit på ene siden men på andre siden var det værre, å når lommelykta mi bestemte seg for at den ikke ville lyse mer så fant jeg meg noe annet å gjøre! :D

 

Satt på plass mye plastikk å festet seler å diverse som jeg hadde skrud løs, og nå har baksetet kommet på plass igjen! :)

 

Så var RiZla innom en tur å leverte speildekslene, å de var sykt pene! Rett å slett nydelig! Takk nokk en gang til Lars Ove:) Setter vell sammen dørene imårgen regner jeg med..

 

Så har jeg lagt asfaltmatte inni kassa mi, så det har ikke vært en så veldig produktiv dag men men... ;)

 

Bilde132.jpg

Bilde133.jpg

Bilde134.jpg

 

Også fikk jeg ENDELIG vasket bilen min igjen! :D:D

P2170046.jpg

P2170037.jpg

P2170044.jpg

P2170049.jpg

03 Honda Civic Type R 30th Anniversary

# 19428 NIGHTHAWK BLACK

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=160107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja RiZla vet hva han holder på med! :)Gleder meg til å få de på, men må lime på igjen festene på baksiden... Det ene klarte jeg fint å knekke av selv, det andre må en eller annen tysker ha knekt av før! :D

03 Honda Civic Type R 30th Anniversary

# 19428 NIGHTHAWK BLACK

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=160107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke gjort så mye i helgen, holdt på i timesvis for å få inn spillern... Festet den med 2 skruer inn på vær side av spillern, å var grusomt trangt å jævlig å komme til. men fikk det da til til slutt...:)

Bilde138.jpg

 

Men skulle hatt noe som var rundt spillern så det ble fint, noen forslag om hvordan jeg kan lage til en karm rundt???

Bilde139.jpg

Bilde144.jpg

 

 

Også kom Lars Ove innom med speildekslene! Bildene taler vel for seg selv! :D

Bilde136.jpg

Bilde137.jpg

Bilde142.jpg

03 Honda Civic Type R 30th Anniversary

# 19428 NIGHTHAWK BLACK

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=160107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

 

Satt på speildekslene idag! :D

Bilde145.jpg

Bilde147.jpg

Bilde149.jpg

Bilde150.jpg

Bilde151.jpg

Bilde148.jpg

 

Orginalhullene i døra var for lite, da var det bare å finne fram stikksaga! :)

 

Bilde152.jpg

 

Etter rasering med stikksaga...:D

 

Bilde157.jpg

 

Forsøk på å redde setene med 4 kjelderesser!

Bilde153.jpg

 

Det funka jo utrolig dårlig, berga jo setene men, alt annet var jo fult av stålspon...

 

Klok av skade ble det gjort bedre på andre siden! :D

Bilde158.jpg

 

 

Lagde meg ringer i mdf til høytalerne, men da jeg prøvde å sette de inn tok magneten så vidt borti ruta... Løsningen ble å klyve en ring å lime de sammen med en hel sånn at høytalern kom lengre ut...

Bilde155.jpg

Bilde156.jpg

 

Ser ut til at det ikke blir Audison forsterkere på meg alikavel, blir istedet blir det BRAX X 2400.2! :D

 

15018-Brax_X2400-1.jpg

15018-Brax_X2400.jpg

 

Får den på torsdag! :)

03 Honda Civic Type R 30th Anniversary

# 19428 NIGHTHAWK BLACK

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=160107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår