Gå til innhold

RuudskogeN!

Ranger emnet


InF

Anbefalte innlegg

Originally posted by Brandtenborg

Jeg var der for første gang på lørdagen. Det blir vel mildt sagt ikke siste gang heller! Kjempe bra og morsomt!

 

Bare synd dette som skjedde mellom Audien og Cossien...

 

 

Ja, så ikke noe til cossien etterpå jeg, men fikk tatt en titt på audien. Og den så ikke akkurat pen ut, førerdøra manglet jo 20cm på å gå igjen... kanalen var rimelig skakk, listene på inniden sto jo til alle kanter:)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom rundt svingen i full fart når det skjedde, holdt på å kjøre inn i audien. Så ikke særlig pent ut på noen av bilene.

 

Har medfølelse for dem stakkars, slikt er ikke billig.

 

Mvh

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe og tittet på Forden. Den stod på den øverste parkeringsplassen, ved dusjene. Tror den var mer skadet en Audien. Manglet hvertfall hele fronten... Det jeg har hørt er at Forden skal ha kjørt rett i siden på Audien. De som så det sa at det så ut som om det var med vilje... Men det har jeg egentlig litt problemer med å tro. INGEN kan være så dumme!

Surt for begge parter er det hvertfall. Forden var ganske ny regga (under et år siden) og Audin var en strøken, ekte S2 sedan som er påkostet mange penger. Og som de fleste vet, finnes det ikke så mange S2 sedaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå ikke det så ut som det var med vilje jeg da... Noe det neppe er noen som ville gjort. Cossien lå jo brett i gjennom langsvingen(noe som jo ikke er mest optimalt med tanke på fart:))

og i utgangen av svingen er audien på vei forbi på innsiden. Men i det den er på vei forbi får cossien feste å slenger litt til høyre, og dermed rett i siden på audien... Kjiptn når slikt skjer...

 

robertdn : var du den første til å passre audien? i såfall så det rimelig close ut ja

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg var den første, fikk bremset ned og styrt fint unna, litt mye skrot på banen også. Så hva som skjedde slik at jeg fikk sakket ned farten litt i svingen, ellers hadde det nok gått galt mt. på hvor lite grep man har igjen når man ligger å små sklir gjennom svingen.

 

Kjørte en blå 325 coupe.

 

Tror absolutt ikke det var med vilje, og audien burde kanskje ikke prøvd en forbikjøring i svingen, kunne jo ventet til strekket.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare innom på lørdagen jeg, men det hørtes ut som om det hadde vært "kult" der på fredag.... En svart mann hadde satt seg bak rattet møkk-drita full og kjørt inni bilen til en kammerat av meg.... sånnt hører vell ikke hjemme på biltreff eller?

 

Men det var hærlig å sitti i en rx7 og se at det sto M3 på alle bmw'ene som blei flisa :D:D:D:D Jananskrot? :rolleyes:

 

Kult å se på breisladden å, men det var jo så å si bare cosworther og bærums regga bmwer med. Synd at caprien kjørte ut, han var jo helt klart best, men...... ehhhhhhhh hvorfor begynnte han ene sierra fyren å ta donuts å "stjele showet" når han ikke vant? Kult at han dro den fullt ut å hærpa dekket, men han kunne vell ha venta til seier herren var ferdig? Han ødla jo for han....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du satt på i den blå rx7 ville jeg ikke akkurat brukt ordet flisa, men bra gikk den, og en av et fåtall biler som faktisk kjørte med bra sporvalg. Var det samme bilen som var med på pro-driver kurset ?

 

Robert

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Om du satt på i den blå rx7 ville jeg ikke akkurat brukt ordet flisa, men bra gikk den, og en av et fåtall biler som faktisk kjørte med bra sporvalg. Var det samme bilen som var med på pro-driver kurset ?

 

Robert

 

Dro jo bimmerne ganske bra selvom han ikke kjørte med fullt trykk på turboen. Veit ikke om han har vært på det kurset jeg, han kan sikkert svare deg selv om han er innom denne tråden en gang, men akkuratt nå så er han vell på vei hjem derfra eller noe sånn.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brandtenborg

Jeg så et lite videoklipp av hele hendelsen, og det virka som om Audin skulle kjøre forbi på innern mens Sierran lå bredt. Virka som Sierran mista kontrollen og kjørte rett i sida på Audien..

 

Tror videoen blei filma i bilen til robertdn.. Stemmer det??

 

Det ble filmet ifra den rød 200sx´en som lå rett forran robertdn.

Ihvertfall den filmen jeg så på var ifra den bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Var bare innom på lørdagen jeg, men det hørtes ut som om det hadde vært "kult" der på fredag.... En svart mann hadde satt seg bak rattet møkk-drita full og kjørt inni bilen til en kammerat av meg.... sånnt hører vell ikke hjemme på biltreff eller?

 

 

Har vært diskutert før dette med alkohol på Gatebil. Har fortsatt ikke endret mening etter å ha vært på mitt første Gatebil. Hold alkoholen unna biltreffa! Får vekk endel folk som tiltrekkes kun av festinga også. Jeg gikk jo å snubla i ølflasker osv...:rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Kjenner du Tarjei? Han var der jo han da..... Bare ikke med Compacten, men med M3`en og 318!

 

Ja, skulle egentlig dit sammen med Tarjei, han var der på lørdag med den 316i`en sin eller hva det nå er for faren min lånte Compacten så han fikk ikke kjørt den på lørdagen. Så skulle vi egentlig opp dit i dag med Compacten, men det ble ikke noe av.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår