Code-Man Skrevet Mars 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2002 Noen som hvet om det er mulig å få tak i OZ Racing Superlegera Gold Felger i norge før mai !!!!! Jan 96 subaru Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2002 http://www.hafnor.no Eller prøv i Sverige eller England! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2002 Originally posted by Code-Man Noen som hvet om det er mulig å få tak i OZ Racing Superlegera Gold Felger i norge før mai !!!!! Jan 96 subaru Impreza GT jeg tror england... den imprezan på autofil med checkflag... snakka litt med han.. tror han henta sånne felger i england.. eller fikk sendt over Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Originally posted by marius jeg tror england... den imprezan på autofil med checkflag... snakka litt med han.. tror han henta sånne felger i england.. eller fikk sendt over Den preza'n som er til salgs på Toyz? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Originally posted by boXer Den preza'n som er til salgs på Toyz? jeppppss.... den står hos de gale gutta der... ! de skal vel ha 1mill for den siden den har vært på TV :fingers: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 De skal ha 359 000,- for den kjerra.For mye hvis en spør meg, med alle (idioter) som har skamkjørt den!!! Det verste av alt: Den er solgt!!!!!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Hafnor får ikke tak i dei.. Å det er ikke dei felgene som står på bilen på toys, dei ser faktisk ut som noen billige kopier spør du meg :p hmm.... Gørr å vente til langt ut i mai for sommerfelger og dekk.. Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 offf....... Superlegera felgene blir ikke produsert før i slutten april.. Å neste parti blir ikke produsert før ut i juni !!!!! (Får håpe hafnor får skaffa d første partiet i alle fall) Men skal ha disse felgene.. Dei produseres KUN for Impreza ;) Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2002 Får vel tak i de i England, hør med den engelske importøren http://www.mswuk.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet April 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 Vis dei ikke produseres før slutten av april kan det bli litt vanskelig det å rekner e med... Får håpe jeg får dei til 20 mai da ;) Jan Imreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Sjefs felger.. Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Endelig fått FELGA MINE og dekk :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Et bilde til ;) Er et søppel kamera e har.. bedre bilder kommer... hmm.. neste uke :) Jeg er no i alle fall fornøyd med felgene mine.. Læll om det tok j***** lang tid... :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 naaaaaaaaiiijs Code-Man! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg