Gå til innhold

Lekkasje fra vannpumpe.

Ranger emnet

aboutblank

Anbefalte innlegg

rolig nå mann, trenger ikke holde deg unna forumet fordi du klarer å skrive et teit spørsmål. men det er noe som heter sunn fornuft og logisk tenkning. dessuten vil du kunne søke deg fram til ganske mye svar på forumet her uten at du trenger å lage ny tråd. ser at du er ganske fersk på forumet her men tenk deg om fire fem ganger før du lager en tråd.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig ser det på bildet også ut til at det har lekket fra pakningen mellom de to delene som vannpumpa består av. Dette er den vanligste plassen å lekke når livsløpet til ei vannpumpe går mot slutten.

Som Remster sier: Denne vannpumpa er skrot. Få inn ei ny og du kan endelig kjøre bekymringsfritt.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolig nå mann, trenger ikke holde deg unna forumet fordi du klarer å skrive et teit spørsmål. men det er noe som heter sunn fornuft og logisk tenkning. dessuten vil du kunne søke deg fram til ganske mye svar på forumet her uten at du trenger å lage ny tråd. ser at du er ganske fersk på forumet her men tenk deg om fire fem ganger før du lager en tråd.

Hei, her er det vel du som skal ta det rolig? Forstår at du syns spørsmålet mitt var teit, men svarte du på en mindre teit måte?

Jeg er daglig i situasjoner hvor folk spør meg om ting som jeg syns "sunn fornuft og logisk tenkning" løser lett, men det er ikke så lett for folk å bruke dette når de holder på med noe som de ikke har peiling på. Vi har alle våre områder. Noen større enn andre. Og jeg har ikke peiling på bil, men jeg prøver.

Når jeg så det lakk fra dette hullet så tenkte jeg med en gang at det sikkert er vannpumpa, men det kan jo være greit å sjekke med noen som kan dette. Derfor spurte jeg her.

Nå var jeg og kjøpte ny pumpe i dag, men alle boltene har rusta fast og får nok ikke de ut uten å gjøre det på den harde måten. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg og kjøpte ny pumpe i dag, men alle boltene har rusta fast og får nok ikke de ut uten å gjøre det på den harde måten. Hurra.

kjør på med masssssse crc og la det stå litt. gjenta et par ganger og slå gjerne litt på boltene. (hvis du kommer til) rusta burde løsne da. :)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider