aboutblank Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 På undersiden av vannpumpa i golfen er det et lite hull som det har begynt å lekke fra. Jeg antar at dette betyr at jeg må bytte vannpumpe?. Fyller jeg på med veske så tømmer det seg veldig fort. Noe som resulterer i at jeg blir veldig kald og motoren blir veldig varm. Og det er veldig plagsomt! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 er du seriøs nå? du klarte virkelig å lage en tråd å spørre om noe du har allerede svart deg selv på? såklart du må bytte varmepumpe når den er slik. jisez Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aboutblank Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det stemmer. Beklager, skal holde meg unna forumet fremover i tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 rolig nå mann, trenger ikke holde deg unna forumet fordi du klarer å skrive et teit spørsmål. men det er noe som heter sunn fornuft og logisk tenkning. dessuten vil du kunne søke deg fram til ganske mye svar på forumet her uten at du trenger å lage ny tråd. ser at du er ganske fersk på forumet her men tenk deg om fire fem ganger før du lager en tråd. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 For øvrig ser det på bildet også ut til at det har lekket fra pakningen mellom de to delene som vannpumpa består av. Dette er den vanligste plassen å lekke når livsløpet til ei vannpumpe går mot slutten. Som Remster sier: Denne vannpumpa er skrot. Få inn ei ny og du kan endelig kjøre bekymringsfritt. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aboutblank Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 rolig nå mann, trenger ikke holde deg unna forumet fordi du klarer å skrive et teit spørsmål. men det er noe som heter sunn fornuft og logisk tenkning. dessuten vil du kunne søke deg fram til ganske mye svar på forumet her uten at du trenger å lage ny tråd. ser at du er ganske fersk på forumet her men tenk deg om fire fem ganger før du lager en tråd. Hei, her er det vel du som skal ta det rolig? Forstår at du syns spørsmålet mitt var teit, men svarte du på en mindre teit måte? Jeg er daglig i situasjoner hvor folk spør meg om ting som jeg syns "sunn fornuft og logisk tenkning" løser lett, men det er ikke så lett for folk å bruke dette når de holder på med noe som de ikke har peiling på. Vi har alle våre områder. Noen større enn andre. Og jeg har ikke peiling på bil, men jeg prøver. Når jeg så det lakk fra dette hullet så tenkte jeg med en gang at det sikkert er vannpumpa, men det kan jo være greit å sjekke med noen som kan dette. Derfor spurte jeg her. Nå var jeg og kjøpte ny pumpe i dag, men alle boltene har rusta fast og får nok ikke de ut uten å gjøre det på den harde måten. Hurra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Nå var jeg og kjøpte ny pumpe i dag, men alle boltene har rusta fast og får nok ikke de ut uten å gjøre det på den harde måten. Hurra. kjør på med masssssse crc og la det stå litt. gjenta et par ganger og slå gjerne litt på boltene. (hvis du kommer til) rusta burde løsne da. :) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 kjør på med masssssse crc og la det stå litt. gjenta et par ganger og slå gjerne litt på boltene. (hvis du kommer til) rusta burde løsne da. :) Kjøp en komplet vannpumpe med huset bak, bytter altid komplet pumpe på alle vw jeg har byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg