Gå til innhold

Spoiler og div til s12


Racing_Lars

Anbefalte innlegg

Oi! Spennende bil. Hva betalte du?

 

Hold den clean, så trenger du ikke så mye deler utseendemessig

"

 

betalte 20.000 for den :) den er lakkert blå, så skal holde den mest mulig orginal, har hvite 17" felger på den, men har lyst på små kantfelger i stedet :) men den orginale spoileren vil jeg ha, også skal jeg prøve å få tak i tidriktige gule tåkelys :D

 

her er et bilde av den:

1379012-bilde1-bilder007.jpg

 

de felgene(med greie 215/40-17 dekk) på bildet selgest/byttes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gratulerer med feit bil..

Sleng inn en ca18det fra 200sx s13(euro versonen)..

 

Hvor mye hadde du tenkt deg for felgene?

 

litt fristende med ca18 ja :)

 

har egentlig lyst å bytte felgene i noe som ligner på bbs rs, får ikke nok for de til å kjøpe nye, så vil helst bytte, men er åpen for bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har nettopp kjøpt likens bil.. dette er et lite oppussingsprosjekt!!! jeg kjøpte den med dårlig motor.. d.v.s veiv og veivlager må byttes! toppen er overhalt med nismo kammer, og diverse annet nismo snadder:) bilen er svart og helt strøken i karroseri.. noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe veiv og veivlager til denne bilen? skal komme med bilder snart:)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen boltsirkel er det på den da? 4x114 eller? Tror det hadde gjort seg hvis du fikk tak i de sorte listene som går rundt, den ble liksom så magelfull utseendemessig (i den grad det går an på tøft gammelt japsejern ;) ) uten de :) Menneh.. CA18DET da.. Ta nå heller en SR20DET, litt bedre motor ;) Men dyrere da.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen boltsirkel er det på den da? 4x114 eller? Tror det hadde gjort seg hvis du fikk tak i de sorte listene som går rundt, den ble liksom så magelfull utseendemessig (i den grad det går an på tøft gammelt japsejern ;) ) uten de :) Menneh.. CA18DET da.. Ta nå heller en SR20DET, litt bedre motor ;) Men dyrere da.

 

4*114,3!

ca18 er mye grommere! Støpejærnsblokk og ikke minst mye hissigere lyd.. Sr20 er heller ikke så mye dyrere.

hvilken motor som er best diskusjonen gidder jeg ikke ta her med deg, for det er tydligvis smak og behag.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp kjøpt likens bil.. dette er et lite oppussingsprosjekt!!! jeg kjøpte den med dårlig motor.. d.v.s veiv og veivlager må byttes! toppen er overhalt med nismo kammer, og diverse annet nismo snadder:) bilen er svart og helt strøken i karroseri.. noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe veiv og veivlager til denne bilen? skal komme med bilder snart:)

 

legg ut bilder når du får tak i da ;) hvis du har en fj20(2L DOCH) så kan du sjekke FJ20.com mange gode linker der :) jeg har også muligens fått tak i en dele bil :) hvis noen har hjulbolter til denne eller vet hvor jeg kan få tak i så si i fra :) (nissan skulle ha 100kr pr stk og det blir litt når jeg må ha 12 :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 1 month later...
Har kjøpt meg en silvia s12, men den manglet den spoileren på bakluka(se bilde under) hatthylle har også intressant, si i fra hvis du har noen av disse delene :) er også intressert hvis noen vet hvor man får tak i andre deler til denne :)

 

ze_viking_1084104125_timothy_oshaughnessy_88_se.jpg

 

har et komplett intregjør til en .

far også et par linker i england til steder det går ann å få tak i styling og annet.

motodeler kan du spørre etter deler fra Blubird T12 cupebremser fra s13 forran og s14 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår