Gå til innhold

et lite problem!

Ranger emnet


1300turbo

Anbefalte innlegg

hei. for en liten stund siden kjøpte jeg meg en golf II. Før jeg kjøpte den bestemte jeg meg for å gjøre den om litt. å nå har jeg kommet dit hvor jeg ska til å bestille meg senkesett. Har sett på et senkesett som senker 80mm fram og bak. Men lurer på om det bli for mye, og om jeg får inn 17" rial felger?!? Jeg regner med at jeg må ha lavprofildekk og valse hjulbuene.

Men er det noen der ute som har gjort dette før, som kan gi meg noen råd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde min senka 60/40...synes godt den kunne vært lavere så 80/60 eller noe blir nok bra(litt usikker på hvilke sett man får)ville også heller kjørt noen fete 16" felger.ser mye bedre ut på golf 2.min mening da.lykke til meg valget uansett :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde min senka 60/40...synes godt den kunne vært lavere så 80/60 eller noe blir nok bra(litt usikker på hvilke sett man får)ville også heller kjørt noen fete 16" felger.ser mye bedre ut på golf 2.min mening da.lykke til meg valget uansett :)

 

Takk for det:)

ska prøve å se hva som går, hadde vært tøft med rålåg bil.

Men en ting jeg ivertfall ska gjøre er å godkjenne det, er så kjipt å bli stoppet med et senkesett som ikke er godkjent eller som det er papirer på.

Så det er vel kanskje like greit å koste på det å få det i orden, i tilfelle politiet skal ha kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

ska prøve å se hva som går, hadde vært tøft med rålåg bil.

Men en ting jeg ivertfall ska gjøre er å godkjenne det, er så kjipt å bli stoppet med et senkesett som ikke er godkjent eller som det er papirer på.

Så det er vel kanskje like greit å koste på det å få det i orden, i tilfelle politiet skal ha kontroller.

 

Helt enig om det med bli stoppa, ble stoppa 5 ganger på nesten 2mnd pga av lav bil, men hver gang gikk det bra:) bad de bøye seg under å sjekke nr på fjørene mot papiret på de, å da ga de seg hver gang :D

 

Men var på BT og skulle høre om godkjenning, å da vart det med en dude ut å såg på bilen, men han mente det ikke gikk, pga en regel om minst 8cm høyde opp til laveste del på bilen. Så han skulle sjekke det opp å ringe til meg, men hørte aldri noe fra han, å så solgte jeg bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer egentlig helt an på hvor i landet man bor. Bor litt utafør Trondheim og kjører en grusvei hver dag, og når snøen kom så ble det mildt sakt vanskelig å komme seg noen steder.

 

Men er litt enig med deg ja, på sommeren syns jeg det kan være litt for høyt, iallefall fremme. Hadde 60/40 senking på min bil, men den såg nesten høyere ut fremme enn bak, så burde senkes mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår