Stingah Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Får bare hive meg på bølgen og gratulere deg! Fantastisk flott bil, og så sender du meg en pm om du skal selge felgene dine ;) Damn ble misunnelig nå Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Får bare hive meg på bølgen og gratulere deg! Fantastisk flott bil, og så sender du meg en pm om du skal selge felgene dine ;) Damn ble misunnelig nå Kommer nok til å beholde felgene,bruker de som vinterhjul se:titties: Men hvis jeg skal selge så skal jeg huske det:blunk: Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hehe, skjønner det. Pene felger er det.. :) Bare så forbanna vanskelig å få tak i.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hehe, skjønner det. Pene felger er det.. :) Bare så forbanna vanskelig å få tak i.. Er det ikke mulig å få tak i noen replicas da? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 meeeget pen bil! noen sommerfelger å du er i mål.. ikke rør no mer grattis Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 meeeget pen bil!noen sommerfelger å du er i mål.. ikke rør no mer grattis Har ikke tenkt å gjøre så mye mer nei,mulig det blir justerbart og rustfri eksos fra enten miltek eller Eip...men vi får se når det kommer noen feriepenger:titties: Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Et nydelig stykke bil..! Ser jo hva jeg har å spare til... ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Tror det blir disse hjula til våren Oz Superleggera 8,5x19 Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Pen bil.... På med Norske plater?? Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Pen bil.... På med Norske plater?? Blir nok å beholde svenske skilt ja:blunk: Kommer til å bo i Sverige et par år til før jeg flytter tilbake til avgiftshelvete:) Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ok Hva koster en sånn i sverige nå? 180lapp og oppover? Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Du får de vel fra rundt 180 000 og oppover ja... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 orginal felgene til r32 ligger det mange av på ebay, bare og skrive r32 jo. men da må man jo regne med frakt og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jepp,er ikke noe problem å finne de der,ligger et par sett ute på blocket.se også... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Bildrømmen siden 4/5 klasse det der. "Når jeg blir stor skal jeg flytte til Svergie å kjøpe meg R32!!" :D Gratulerer med über grom bil. Si i fra om jeg får lov til å sitte på en gang da. høhø. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg