stig89 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 går fint å sette bilen i 1. gir i litt hastighet! går lettere å lettere jo mer man gjør det! er bare å ta i litt;) satte min i 1. gir i 90km/t (turtallsperra i 2.gir) i går, det gikk ikke like fint. trur kilen på reimhjulet som sitter på veiva røyk. ting går rundt, bilen går framover når jeg kinner, men motoren flyr rundt fort som faen så er vel dårlig me komp! det kan vel bare bety at veiva går rundt, men at kammen ikke går rundt og får stengt/åpna ventilene...? så da må det vel være noe med overføringa fa veiva til kammen som er ødelagt? reima er hel! Kamerat mente at kila på nederste reimhjulet pleide å ryke, noen andre som har synspunkter? Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Kanskje han bomma på 3. gir..? :p Nja, står jo at han prøvde å få den i 1. også! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 går fint å sette bilen i 1. gir i litt hastighet! går lettere å lettere jo mer man gjør det! er bare å ta i litt;) satte min i 1. gir i 90km/t (turtallsperra i 2.gir) i går, det gikk ikke like fint. trur kilen på reimhjulet som sitter på veiva røyk. ting går rundt, bilen går framover når jeg kinner, men motoren flyr rundt fort som faen så er vel dårlig me komp! det kan vel bare bety at veiva går rundt, men at kammen ikke går rundt og får stengt/åpna ventilene...? så da må det vel være noe med overføringa fa veiva til kammen som er ødelagt? reima er hel! Kamerat mente at kila på nederste reimhjulet pleide å ryke, noen andre som har synspunkter? kan nesten med 100% si at kilen har røket.. har skjedd sikkert 4 ganger for meg under rare kjøreforhold:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hadde 80 med GLen min på 1st gir jeg:) En annen gang skjedde noe liknende.. høyt turtall i 2. slang i 1st og der røk kilen på reimhjulet. sjekk den Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Haha, det er godt at det ikke bare e jeg som prøver første gir i 60-70kmt. For å si det enkelt: det så ut som en Åker i clutsjhuset. og clutsj var = Jern! Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Haha, det er godt at det ikke bare e jeg som prøver første gir i 60-70kmt. For å si det enkelt: det så ut som en Åker i clutsjhuset. og clutsj var = Jern! Hvis dere absolutt vil skru så mye, så skal jeg ringe når noe er galt med bilen min! grinchy :blunk: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 do that ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg