Gå til innhold

litt hjelp? crasha bilen istad..

Ranger emnet


Big_Al

Anbefalte innlegg

synes dette ikke var så billig jeg da men. svart eller på papirer? kan ta også høre litt jeg;) 15000 synes jeg høres ut som en bedre pris. er jo ikke så mange timers arbeid

 

helt enig, formulerte meg litt feil tenker jeg, var dyrt jeg mente også, spesielt 25k for en hel lakkering:(

har en bmw med kanal og baksjerm skade, skjermen var ikke så skadet som denne, og uten lakkering, men klar til lakkering, d skulle han ha 5000kr for, d syntes jeg var en bra pris:)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om fjellet vant ja .... må nok bite i det å finne deg skjerm fra en vraka bil hvis du vil ha det billigere :) lykke til ...

 

nye karroseri deler til bmw koster faktisk ikke mye orginalt. hele bakskjemen til en bmw e30 er ca 3500 kr orginalt., og da vet du at den passer;) så er nok ikke rare pris forskjellen vill jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dette ikke var så billig jeg da men. svart eller på papirer? kan ta også høre litt jeg;) 15000 synes jeg høres ut som en bedre pris. er jo ikke så mange timers arbeid

 

25000 med deler er vel ikke ille... ganske mye demontering før hellakkering, og skifte bakskjerm og bakplate er ikke gjort på et kvarter.. <dette høres det ut som du kan skikkelig godt!

kanskje man kan greie å få det billigere, men man får hva man betaler for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25000 med deler er vel ikke ille... ganske mye demontering før hellakkering, og skifte bakskjerm og bakplate er ikke gjort på et kvarter.. <dette høres det ut som du kan skikkelig godt!

kanskje man kan greie å få det billigere, men man får hva man betaler for..

 

 

vist det er med kvittering så er det sikkert en fin pris, men er det svart så er det alt for dyrt. får hva man betaler får.? jo mere penger man kaster bort, jo bedre blir det ikke.

 

Hehehe, på hvilket grunnlag kan du si at den jobben ikke tar så mange timer?

 

jeg har jobbet som blilakkerer, og har en del kompiser som er bilopprettere. det grunnlaget kan jeg komme med.

 

ser at du er biloppretter, så da burde du kanskje vite at dette ikke er en mange dager jobb. sa ikke at dette var gjort på 2 timer. :sombrero:

 

Hvem skal gjøre lakkjobben? For den prisen kunne jeg gjerne tenkt meg telefonnummeret hans:)

 

alle biloprettere kjenner en lakkerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det er med kvittering så er det sikkert en fin pris, men er det svart så er det alt for dyrt. får hva man betaler får.? jo mere penger man kaster bort, jo bedre blir det ikke.

 

 

 

jeg har jobbet som blilakkerer, og har en del kompiser som er bilopprettere. det grunnlaget kan jeg komme med.

 

ser at du er biloppretter, så da burde du kanskje vite at dette ikke er en mange dager jobb. sa ikke at dette var gjort på 2 timer. :sombrero:

 

 

 

alle biloprettere kjenner en lakkerer.

 

hehehe, dette var bra sagt:D

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår