Tandis1 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei jeg synes at min R19 er litt for høy bak og skal kjøpe senkefjærer foran (da vil den jo bli enda høyere bak enn foran. Er det noen som vet hvordan man får senket den? Er jo torsjon fjæring der (hvis det er navnet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv_pl.asp?Vehicle=RN_1901&PartType=SUP01 her har de deler til det meste! slå deg løs! se på renault 19 der. hadde masse deler!:) mvh Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Takk, skal se litt rundt på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei! Det er ikke noe problem og senke bak, en enkel forklaring. Du tar av armen(torsonsarmen) flytter den noen hakk. da den er tannet alla splines på girkasse. setter på armen igjen og vips så er den lavere.... OBS pass på og merke godt så du ser hvor mange tenner du flytter. og at det blir like mange på begge sider. senke sett får du overalt. dette er kunn fjærer til foran.. Min er senket 60mm i front. og ca 80mm i bak. (3tenner) Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Det var noe sånt jeg kunne tenkt meg at det var:) Takk, da er det bare ut i garasjen å skru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg