audioteam Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har kommet frem til at jeg skal bytte ut høytalerene mine med Focal 130KP. Mellomtone i dørene, og diskantene i dashbord / D-stolpe. Jeg vil bygge sub inn i reservehjulsbrønnen, og lurer på om jeg ska gå for Focal 33KX Så nå vil jeg ha forslag til forsterker. Har mest lyst på Klasse-D, da disse er mindre og mer effektive enn vanlige Klasse A/B Du har jo muligheten å gå for Focal forsterkere . Du kan se på disse på nettsiden til importøren Ice Audio . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Snikreklame ?? sjekk om varene leveres med serie nr eller om det er skrapet vekk . Har jo hendt før ... Så er det jobben med å finne han duden som har skrapet det vekk da, det er jo tross alt 8-10000 ansatte i den bedriften! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Er disse klasse-D da? Sub-forsterkeren er klasse-G, hva nå enn det skal være... Ikke heng deg så veldig opp i hvilken type transistor kobling det er på forsterkeren. Tenk mere på hva du får av effekt og lyd kvalitet. Du kan høre med Cossi om hva han mener om den :) Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Ikke heng deg så veldig opp i hvilken type transistor kobling det er på forsterkeren. Tenk mere på hva du får av effekt og lyd kvalitet.Du kan høre med Cossi om hva han mener om den :) Hvis jeg tenker effekt inn --> lyd ut så er det vel ingentig som overgår Klasse-D ? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg