242-T5 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg har en T5 som jeg holder på å montere i 242'n min, og da blir det mye deler til overs så jeg lurer på å sette T5 turbo/manifolden på 2,5'n som står i 850'n min. Er det mye jeg må gjøre bortsett fra å bytte jernen og tåler 2,5 motoren turbo uten noe større mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Det samme spørsmålet har nettopp vært oppe på Norsk VolvoForum, og da kom man til at det er forskjell på 10V og 20V-toppene og at en turbomanifold ikke vil passe på en 10V. Samtidig er kompresjonen for høy til turbobruk på en N/A-motor, og dessuten er neppe Fenixen spesielt begeistret for overtrykk. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Det samme spørsmålet har nettopp vært oppe på Norsk VolvoForum, og da kom man til at det er forskjell på 10V og 20V-toppene og at en turbomanifold ikke vil passe på en 10V. Samtidig er kompresjonen for høy til turbobruk på en N/A-motor, og dessuten er neppe Fenixen spesielt begeistret for overtrykk. OK, da kan jeg bare glemme det, jeg husket ikke på at den ene var 10V og den andre var 20V.Jeg for heller satse på litt hk i 242'n da...:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 stemmer nok det at det er andre flenser ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.