Gå til innhold

Førerkort midlertidig beslaglagt.

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

Nei, har de egentlig det? Man kan vel rapportere inn brudd på fartsgrensene til noe jeg ikke husker i farten hva heter? Om du kommer så langt er en annen sak..

 

 

Eirik

jo, det har de, en kamerat av meg har utrykknings lappen. han som fortalte meg det. KUN AMBULANSE OG BRANNBILER som må ha blålys når de krysser fartsgrensen.

 

Politiet trenger ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen andre som reagerer på signaturen til skurk?

 

Fotjenger på ubestemt tid, pga. kjørte Forbi politiet på utrykning!!

 

Hvis du mener at du er uskyldig så ser jeg ikke vitsen med å "skryte" av det i signaturen, og om du har skrivd det bare for å være ironisk, så tolker jeg i alle fall ikke det ironisk. Spesielt med tanke på alle de historiene dine om deg og politiet.

 

Håper du bruker tiden uten førerkort på å tenke deg litt mere om, og kanskje vise mere respekt for oss andre på veien.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta tror jeg er det morsomste jeg har sett. hvorfor i alle dager skulle du henge deg på bilen? nysgjerrig lissom? hvis polisen har utrykkning kjører de som regel over fartsgrensa noe som tyder på at du gjorde det samme! hvorfor ikke bare drite i hva polisen skulle? virkelig så spennende å se en bil med blålys? og "på en eller annen måte kom bilen bak deg" også sier du at du ikke kjørte forbi?? lættis!! hadde ikke turt å skrive om dette for noen. hadde vært LITT flau!

87' Bmw 325i Rieger Styling

79' Kadett C

65' Kadett A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det har de, en kamerat av meg har utrykknings lappen. han som fortalte meg det. KUN AMBULANSE OG BRANNBILER som må ha blålys når de krysser fartsgrensen.

 

Politiet trenger ikke dette.

 

De skal fortsatt kjøre forsvarlig og etter forhold!

Hvis han da har ligget i over 160 på glatt veibane, mener jeg at purken selv også burde fått reaksjoner her.

De skal også bruke blålys, såsant det ikke kan være til hinder for dem f.eks at de er redd for at noen kan stikke av hvis de hører sirener.

Skjønner godt at skurk ble fratatt lappen, men er fortsatt dritt lei purk som selv driter i alle lover pg forskrifter de har.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kammerset i dag.

Juristen ville ha litt betenkningstid.

Dette tok sansynligvis ikke mer enn 3 uker.

Hvis jeg ikke fikk skriftlig svar innen 3 uker, kommer saken til å bli henlagt.

I dag har også flere vitner meldt seg i denne saken, og jeg har fått klart frem at jeg trenger lappen i jobbsamenheng.

 

Hvis jeg i værste fall blir fotgjenger en stund, så har jeg gått til anskaffelse av en turbo, og intercooler, og en ny manifoil, og gearkasse, og bredere felger.

Så,blir jeg fotgjenger, så blir bilen min betydlig opgradert.

Har ogsålagt inn et bud på en 3,0 turbodieselmotor!:eddie

 

Håper på saken henlagt jeg!:jerkoff:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fortjener og ikke ha lappen, etter alt jeg har lest om deg, og din idioti kjøring. Hadde jeg truffet deg på veien, og du hadde kjørt sånn idioti, så hadde jeg parkert deg, og bilen i grøfta, og håpet at du aldri hadde våget og kjøre bil igjen

 

hehe :peace:

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fortjener og ikke ha lappen, etter alt jeg har lest om deg, og din idioti kjøring. Hadde jeg truffet deg på veien, og du hadde kjørt sånn idioti, så hadde jeg parkert deg, og bilen i grøfta, og håpet at du aldri hadde våget og kjøre bil igjen

 

+1

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår