bmw-e36_88 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 fått tar i en e30 316 forgasser 86 mod , å vill eksprementere med dette. enten sette på en t3 turbo å intercooler på den, eller sette i en 2.0 eller 2.5 liter å så sette på turbon å icn, men blir jo dyrere. hva kann jeg fårvente vis jeg kjører 316 turbo intercooler? 320 TIC? pris på smidde stempler??? grenrør har jeg fiksa. lade trykk på 1.6? 2.0 eller 2.5? noen som har noen råd??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vært klar over at du står foran en god del ombygging fra forgasser til insprut. Forgasserturbo hadde jeg ikke engang giddi å starta med. Slik du ordlegger deg virker det som du har masse å lære om turbosystemets oppbygning. Kjøp bøker, evt les på både pure-pf.com, bimmers.no og howstuffworks.com. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 For det første er E30 316 en 1,8 ^^ Eller 1765 CCM3 for å være nøyaktig. Dessuten så er 325 Motor en lurer investering enn en turbomaskin, selv om jeg veit om flere som har relativt spreke M10 Turbo motorer. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.