Gå til innhold

problemer med lysa bak!

Ranger emnet


Aron88

Anbefalte innlegg

det gjør ikke noe:)

ingen av de er påbudt:)

jeg har selv baklys i de tre nederste og bremse og blinkelys i de øverste:)

 

tåkelys er nok påbudt jo ;)

men ryggelys hadde vært deilig å ha på litt mørke tider :P

noen ideer om hvorfor det er sånn? Forrige eier snakka noe om at ved girspaken i revers var det noe..

 

som hadde med ryggelyset å gjøre(?):wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg godkjente 2er golfen min hadde jeg alle de 3 nederste som vanlig lys. bare med en to-pola pære på bremselyset. den gikk rett igjennom uten feil. på biltilsynet.

Å? hva slags pærer er det? og bare bro kobla du kabler over til de andre da eller?

 

nå skal det også sies at baklyktene i mk2 lett er plaget med jordfeil:P

jasså? :P hvor er disse jorda henn a? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriekobla de ja, ledning fra de som virka og over på de som ikke virka. men der bremselyset er måtte jeg ha en 2-pola pære (for vanlig lys og bremselys)

det jeg gjorde i den siste da var og borre et lite hull der pæra sitter i bunn. dro en ledning igjennom (som var kobla på et av de andre lysa) og lodda den på den ene polen på den topola pæra. noe som er viktig er å isolere den biten som er lodda hvis ikke kan en risikere og lyse med begge polene dvs. null bremselys. når det er gjort er det bare og sette inn pære å kjøre:) +at det er fint å:)

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår