Gjest brunerune Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Skal skifte lykter, trenger skjema for omkobling av ledninger. Noen som vet hvor dette er på nett, eller kan scanne til meg? Hadde vært flottings. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Jeg målte meg fram rune. En pluss til parklys, en til kjørelys og en til fultlys. Så er det en minus som jorder. Om du måler deg fram med voltmeter på den gammle kontakten så finner du helt sikkert frem til hva som er hva. Hvem av de som er hvem i den nye lykten på du bare ta opp å se. Slenger ut et bilde over hvordan jeg mener det var men lover ikke at det er riktig. Kan jo se litt på http://www.gf-p.com siden på KN filter monteringa mi så ser du at det er tre brune kabler (plussene) og en Svart (minus) Tegningen er kontakten på lykta. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jaja får se hvordan dette går da.. er noe galt, vet du hjem jeg ringer Kenneth :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Når jeg gjorde dette fant jeg en FAQ på http://www.nordicaudi.com,men det var i 2001 så vet ikke om den ligger der fortsatt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har funnet ut at jeg leter meg frem med voltmeteret, så funker det til slutt;9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Her er et skriv jeg fikk fra quattroco... Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk skal du ha. Jeg trenger vel ikke rele. Er vel bare å koble i og styre på.. For dere som lurer på å kjøpe, se så vakkert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Lurer på en ting og, hva kan jeg påføre på skjermkanten som jeg kapper? Har noe brun coroless, funker vel fett å pensle par lag av det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kan jo f.eks ta på litt rust stopper også lakke det etter på med endel lag.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Nei du trenger ikke rele.. Tror det har med bruk av kurve/tåkelys vs langlys... Kan jo ikke ha de på samtidig. Jeg brukte sinkspray.. Sprayet nedi en liten kopp og smurte på med en tynn pensel. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 tar bare coroless jeg, siden jeg har det liggende, er jo rustdreper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Vask det du slipte med noe tynner bassert, smør på rustdreper og pensle på noe lakk som beskyttelse over det, så er du i mål.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 lyktene der er nydelige :) å få bytta jeg å ... ser mye nyere ut med en gang Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Da har jeg fått bytta! Måtte på par komplikasjoner underveis, som knekt feste under ene lykta, men fikk fiksa det. Så nå er det gogang. Var en taxi så blinka på meg fordi jeg hadde så sterke lys, med kjørelysa. Har Philips blue vision 4000k. (Og ja, har stilt inn lysa.) Morsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Prøv med 6000k xenon... ;) Kommet litt snø hos oss i det siste.. :p Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg