mrZipp0 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvorfor ble den tatt? jeg er ikke helt inn i det der med import av motorer osv, men må vel betale moms? Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ble motoren tatt i tollen eller ble du tatt med motoren i Tollen? Er jo dumt å ikke kjøre inn å tolle den eller sjekke om det er kontroll!! 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvis dere går inn på opel omega forumet kan dere lese om hele prosjektet. der står alt fra den dagen han kjøpte bilen til den dagen han var på tur hjem fra sweden med motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ble motoren tatt i tollen eller ble du tatt med motoren i Tollen? Er jo dumt å ikke kjøre inn å tolle den eller sjekke om det er kontroll!! Tollbua var stengt. og vi kjørte en såkalt smuglevei, Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kjipt.. Leste andre tråden.. 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Halla Sæther. Også denne gang kan du få velge hvilken av trådene du vil beholde og hvor den ene skal ligge. :) http://www.bilforumet.net/faq.php Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Så du har to tråder fordi du vil ha mest mulig oppmerksomhet?Sorry mækk. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg