LightN Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Har kjøpt meg en 93 modell 318, og må ta ut setene for å tørke den (er veldig fuktig og bløtt under setene). Å ta ut den delen av baksetet man sitter på gikk som en lek, men når jeg kom til ryggen ble det verre. Noen som vet hvordan denne er festet? Jeg prøvde å løfte opp under for å se om det var noen skruer el. det var festet i, men så ingenting.. Prøvde å løfte hele ryggen rett opp, men den satt ganske hardt. Er det bare slik at jeg må ta i hardt å løfte hele ryggen helt opp, eller er den festet i noe jeg har oversett? Setter pris på raskt svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hvis du ikke har nedfellbart baksete, som jeg da antar du ikke har; Ryggen er festet på samme måte som baksetet, ta tak i overkanten og dra/riv ut, vipp ut og løft. Trælet i 2 timer med mitt eget da jeg aldri fant skruer e.l. men værre var det ikke. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg pleier som regel å ta et stort og langt flattjeg å kile mellom ryggen og hattehyllen i hvert hjørne. Så napper jeg bare til. Kommer med en gang. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LightN Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 takker for svar, skal prøve å få dem ut senere idag.. :) ville bare forsikre meg om hvordan de skulle tas ut, var litt redd for å ta i og ødelegge noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg