snails Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Var på eu-kontroll her om dagen. Verkstedet ville ikke ta avgassmåling eller støymåling pga.at det var uorginalt eksosannlegg på bilen!! Har aldri hatt problemer med dette før. Trengs det noe godkjenning av eksosn? Har 3" jt.flow annlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hehe.. kor du va på EU hænne? trukke han kontrollørn va heilt på nætt æ.. Eineste dem kan si nå på trur æ e støynivå og katalysator.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hadde min 740 tic på etterkontoll for litt siden..måtte blant annet måle CO på bilen..sto 3" jt med ein potte på bilen også..var ingen klager på eksosanlegge. bare på feilplasert dumpventil:P hehehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hadde min 740 tic på etterkontoll for litt siden..måtte blant annet måle CO på bilen..sto 3" jt med ein potte på bilen også..var ingen klager på eksosanlegge. bare på feilplasert dumpventil:P hehehe Ka du mein me det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ka du mein me det ? han på verkstedet sa de bare på kødd i grunnen da..er bare at dumpventilen står på feil side, "med turboen" får bedre gassrespons om eg setter den før insuget..so de er bare mitt tap at den står der den står..har ikkje noe å sei kor den er plassert i grunnen da på en eu-kontoll Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 han på verkstedet sa de bare på kødd i grunnen da..er bare at dumpventilen står på feil side, "med turboen" får bedre gassrespons om eg setter den før insuget..so de er bare mitt tap at den står der den står..har ikkje noe å sei kor den er plassert i grunnen da på en eu-kontoll Ja sånn ja... Bynte å lur på om at dem ikke godkjente åpen domp på biln din :titties: Du må jo få svesa på en stuss på alu røre mellom ic og innsuge, ikke lange jobben det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 mhm grinchy Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Var på Toyoto Nordvik på kontroll. Men jeg skal IKKE dit på etterkontroll... Tror ikke jeg gidder å gjøre noe med eksosen,satser heller på at et annet verksted godkjenner den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Var på eu-kontroll her om dagen.Verkstedet ville ikke ta avgassmåling eller støymåling pga.at det var uorginalt eksosannlegg på bilen!! Har aldri hatt problemer med dette før. Trengs det noe godkjenning av eksosn? Har 3" jt.flow annlegg... Hei. Eg var og viste bilen på biltilsyn (BT) med 3" JT med en potte, det gikk ikke på min i alle fall, når eg kom tilbake med to potter så gik den gjennom uten noe problem med støy. Øyvind Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Perra Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei. Eg var og viste bilen på biltilsyn (BT) med 3" JT med en potte, det gikk ikke på min i alle fall, når eg kom tilbake med to potter så gik den gjennom uten noe problem med støy. Øyvind Var det pga støyen at du måtte sette på ei til potte eller skulle dem bare ha det sån ? Før æ mein å ha hørt at dem ikke kan si nå på at man bare har ei potte. Har du turbomotor btw?? For 3" JT kan æ tru bråka må jevli på en NA motor!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ja sånn ja... Bynte å lur på om at dem ikke godkjente åpen domp på biln din :titties: Du må jo få svesa på en stuss på alu røre mellom ic og innsuge, ikke lange jobben det. jessjess...joda, blir gjort med tiden;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var det pga støyen at du måtte sette på ei til potte eller skulle dem bare ha det sån ? Før æ mein å ha hørt at dem ikke kan si nå på at man bare har ei potte. Har du turbomotor btw?? For 3" JT kan æ tru bråka må jevli på en NA motor!!! Han hadde turbomotor i den bilen ja... oyvind: Nekta han ikkje å godkjenne fordi han meinte at der skulle ver 2 potte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Han hadde turbomotor i den bilen ja... oyvind: Nekta han ikkje å godkjenne fordi han meinte at der skulle ver 2 potte? Japp .. og støy.. men for meg så var det helt greit med to potter, Slitsomt i lengden med en potte. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg