zckumling Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Bilen min er så jævla tungstartet etter den har stått en stund. Kan vri om tenninga i opptil 5 sekunder før den starter. Trur dere det forbedres ved skifte av tennplugger? Hva koster nye? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Om du ikke klarer å finne ut hva plugger koster selv, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med ditt lokale VW verksted... Eller var jeg frekk nå :-P Originally posted by zckumling Bilen min er så jævla tungstartet etter den har stått en stund. Kan vri om tenninga i opptil 5 sekunder før den starter. Trur dere det forbedres ved skifte av tennplugger? Hva koster nye? Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Det koster vell tett på 200lappen for en 4pak med plugge hos mekonomen... :) Det er vell egentlig en generell regel og hvertfall sjekke evt. skifte tennplugger hvis en motor oppfører seg slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg