Gå til innhold

Audi 4.2 V8 twinturbomotor selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vurderer å selge motorprosjektet mitt:

 

Audi V8 Twinturbo motor.

 

1996modell S6 4,2 liter motor,

- 2 x Garret T3 ar.48 stage1

- 2 stk manifoiler (034motorsport)

- 034efi stage2c datasprut med spesial ledningsnett,dyser etc.

 

Motoren sitter nå prøvetilpasset i ett typ89 karosseri, delene ligger i garasjen og venter på montering.

 

Turboer etc er ikke montert, så motoren er da ikke bremset.

 

Turboer og bensin er dimensjonert for maxuttak på 600hk. Realistisk og fornuftig effekt vil jeg tro ligger i overkant av 500hk med maaaaaaaaasse moment

 

Motoren har orginal bunndel og alt, dette i samråd med Javad på 034motorsport. I USA har Javad ett likt oppsett på en tilsvarende bil, og kjører med over 500hk.

 

Nye 034 V8 turbomanifoiler (2stk)

Nye Garret T3 ar.48 Stage1 (2stk)

KOMPLETT 034EFI Stage 2c (Toppmodellen) datasprut, beregnet for kjøring med 8coiler. Coilene er vel så og si det eneste som mangler på selve motoren. Ellers er det med spesiallaget ledningsnett som er plug and play på V8 motoren mot dataspruten. (Nettet er MEGET profft, og ser helt orginalt ut)Det er 4 ledninger som må kobles inn på bilen eksisterende nett

Sprutet er satt opp med større dyser, og det følger med blendelokk til fordelerhullene i toppene, festebraketter til coilene, nytt reimhjul med omdreiningsføler i framkant av motoren og eget ferdigkoblet sikringsbrett.

 

Javad har til og med lovet meg å sende meg mapper fra bilen de har der borte.. slik at man har noe å gå ut fra.

 

Motoren står nå ganske ren (I bil) mens alle deler ligger å venter på montering.

 

Selges som ubygget prosjekt da jeg desverre ikke har tid til å fullføre.

 

Prisen er 40000.- hverken mer eller mindre.

 

Seriøst interesserte kontakter meg på telefon eller mail. Andre som bare vil mase\disse\gnage\prute etc. bruker kreftene sine på andre ting. :thanks

 

Jan Brede

Tlf: 90849536

mail: vwmannen@online.no

attachment.php?attachmentid=50976&stc=1&d=1163967787

attachment.php?attachmentid=50977&stc=1&d=1163967795

attachment.php?attachmentid=50978&stc=1&d=1163967883

attachment.php?attachmentid=50979&stc=1&d=1163967892

attachment.php?attachmentid=50981&stc=1&d=1163968018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår