2.0iOpel Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 har prob med tomgangen når bilen blir skikkelig varm, turtelleren hopper mellom 800 og 1200 omdreininger... Dette skjer ikke når jeg kaldstarter motoren(kaldstartsprogram?) Noen som veit?? ABS- lampa lyser (og abs kutter) når det er kald, ikke prob når det er mildt... Tilbakemeldinger?? Lure ideer? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 ;) Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 En lur ide kan være og dra inn til nærmeste opel forhandler/verksted og få tatt en feilsøkning med tech2. Da finner du fort ut hva problemet ditt er. Så får du byttet den eventuele følern/// kansje som er kapput... Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 tech 2, er det det samme som diagnose-instrument? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 eller bare skru av tomgangsregulatoren din å rens den. Legg den i diesel over natta og smør den opp med symaskin olje eller lignenede Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvor sitter den? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Vist det er en 8v du har så sitter den her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 jeg har 16ventiler med 136 hk og innsprøytning. ;) Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Med fare for å drite meg ut, så tror jeg at den sitter ved siden av spjellhuset. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe.. det er motatt.. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er det den "kontakten" som sitter inn fra siden, på venstre side? hvordan er det å putte hele denne kontakten/regulatoren i diesel, tar den ikke skade?? Dette hørtes ut som et billig alternativ nemlig... ;) Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Den er lik fra 8v til 16v, se på bildet der oppe så har du noe og gå etter. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 okay.. blei bare litt desorientert når motoren var tverrstilt. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 nå har det vært lenge siden sist, men i helga begynte detta tullet igjen.. f... så irriterende altså. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Nå som det er blitt brukbar temp på været har jeg skrudd av kliman, og da har jeg ikke hatt problemer med tomgangen i det hele tatt... hva slags virkning har klima-anlegget på tomgangsmotoren?? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg