Mazda-boy Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja, fikk den meldingen nettopp jeg også :/ Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hehe, dette er for at serveren ikke skal kræsje. se på det som at forumet er en soldat med stygge skuddskader midt i felten, vi gjør de tiltakene vi kan for å holde han i live frem til rescuebell'n kommer. ikke så mye fantastisk man kan få til, men det duger sånn ca akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Skody skrev: thxman: Store gutter tar ikke backup, men de gråter ofte .. over tapte innlegg. :DTips: trykk CTRL-C en gang i blant så kan du kline det i en notepad eller mail til senere. :thumb Til alle: "Og det er vel ikke noen kjempekrise om det skulle være nede av og til da.....hvis folk får ødelagt livet sitt av den grunn, så er det kanskje på tide å finne seg noen andre interesser....." CTRL-C it is...!!!:cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Viktig melding The server is too busy at the moment. Please try again later. denne meldingen fikk jeg for 2 sek siden. var bare å oppdatere siden, så kom jeg inn Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 _eSOo_ skrev: Viktig melding The server is too busy at the moment. Please try again later. ÅÅÅÅÅ gud trur jeg smeller skjærmen ned av bordet snart :( Kunne ikke vært mer enig, en gang hvert femte minutt! Bah! Jaja, problemene utbedres, bare å smøre oss med tålmodighet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Figgi skrev: Viktig meldingThe server is too busy at the moment. Please try again later. denne meldingen fikk jeg for 2 sek siden. var bare å oppdatere siden, så kom jeg inn Da var du heldig....jeg har ikke kommen inn på forumet den siste halvtimen. Får bare "The server is too busy at the moment. Please try again later." Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Får opp den melding i hytt og pine jeg også, men er som regel å oppdatere en eller to ganger, så er det vanlig igjen. Litt irriterendes, men er egentlig ganske så glad for at forumet er oppe og går igjen, så plager meg ikke nevneverdig. "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Forumet må være mere nede, får rydda masse på PCen :D 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 slutt å syt ang mye nedetid da gutter, detta er gratis! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ikke flere taster tå tastaturet grunnet server is busy :( det var det tastaturet :) men glad for at det er gratis forum og at det er tilbake :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Et BF treff hadde vert lurt ja, så hadde dere fått litt mere penger. "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Enig med folket. BF er bra som er gratis, men kunne med glede betalt for og være medlem... Treff kunne også hvert en veldig god løsning. Tror det ville slått ann! Også må jeg komme med littt "dritt": The server is too busy at the moment. Please try again later. Den er jeg dritt lei nå.. Har ALDRI fått den før.. Nå er den er heeeeeeleeee tiden.. Kan bli veldug plagsomt til tider. Men Marius, Håkon, Skody osv dere gjør en super jobb! Stå på, leser jeg 5 tråder om dagen, så er jeg mett i magen.:thanks Joachim _____________________ Bilforumet.net Super-Poetiker EDIT: åj! hvordan kunne jeg glemme Azzido! Kondolerer.. http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 i dette minutt er faktisk http://www.sol.no nede... nedetid er visst et faktum på andre mye større sider gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Bead-lock skrev: Kremt!.... :deng Som storforbruker og innehaver av den største tråden på BF, med besøk av ekstermt masse nyskjerrige mennesker, så må jeg jo si at det er trist, leit,dumt og håpeløst at det skal være nede-tid overhode...kan til nød godta backup tiden 4-6 ....men kunne vært det forruten... Vil vel si at det var en markant økning på besøk på alle andre forum i helgen... Så vil BF admins leve opp til å være norges største bil forum....ja da er det på tide med skjerpings og ikke minst innformasjon om at ...Da og da stenger vi for rep-div service... MVH Bead..... Ikke rart du er storforbruker når du har eget domene til tråden din osv... du burde igrunn være takknemlig for at du kan bruke dette forumet gratis, Ett så stort forum koster masse penger å drifte med tanke på nettleie, serverplass osv... med tanke på at dette er gjort på privat basis så syntes jeg faktisk at man skal kunne tolerere litt nede tid. forumet ekspanderer med 10-40 stk hver dag.. så forumet er under kraftig vekst... så ting må gjøres med tanke på serverer og linje... noe som admins styrer med nå fortida... nede tid er ganske vanlig på store servere også... som håkon nevner... sol.no var nede. _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vi er altfor bortskjemte i denne verdenen.. Hadde dere selv giddet å legge den tida og det arbeidet i forumet som gutta her har gjort? Det hadde ikke jeg, i tillegg til skole, jobb, leilighet, bil, dame, venner, øl, etc.. Og hvertfall ikke med utakknemlige brukere.. Hvor artig er det å gjøre noe for noen, også får du en klage på det? Vær fornøyd med at forumet blir driftet gratis for oss, og vi kan diskutere bil her.. Om ikke, så er det vel bare å gi faen? - Anngående det å betale for forumdriftingen, så var det jo en "Credit" ordning her for en stund tilbake siden, der folk kunne betale frivillig inn penger på en konto, og få Credit's under nicket sitt, det blei nok ingen stor suksess. Jeg tviler på at Bilforumet ville blitt like populært og interessant om man plutselig måtte betale her. Det ville vært for omfattende og tungvint. - Anngående "Server to busy" så er det jo en midlertidlig løsning, for at forumet ikke skal gå ned og vi må være uten det i helga. Så, hva vil dere? Oppnå "Server to busy" noen ganger når det er mye load, eller at forumet detter ned? Eller er dere bare fornøyde når dere har noe å klage på? La gutta være ifred, la dem stå på - og vær fornøyd med det dem har utrettet hittil, og vi vet vel alle, at det ikke blir verre i framtiden. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg