volvo245 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hvordan felger blir det?? drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 høres ut som et fett prosjekt, men begynner du ikke litt i feil ende? Leser om store motorplaner og gode greier i første post, men resten av postene handler om felger og støtfangere.. går ikke fort med 940-fangere og store felger:) Gi oss noe med substans:) mvh oddi Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Compo.... Oddi : blokka står i garasjen ;) men ting koster penger. 940 fronten blir heller ingenting av. Har vært og funnet meg seter også, så vi får se hva som kommer med tiden. Bilen blir nok ikke ferdig før tidligst neste år. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Da er sponsor i orden Mtsautopart har sagt seg villig til sponsing, noe som gleder meg meget mye :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Bilder sier mer en ord: 8x17" Compomotive MO ET 11 [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette er gromme felger som jeg har tro på at aldri går av moten. Om de blir borte noen år så kommer de nokk igjen senere som klassiske grom felger. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Du sier noe der ole :) gleder meg til og putte de på bilen :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det er for lite innpress til den bilen.... Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 nei, det går bra skal modifisere skjermer;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Da er det snart sommer sesong :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Blir kewt av slike felger jeg :D - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Mycket pent :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 volvoen var væffal på gårsplassn din! tror det var lørdagsmorran! eller søndag. aner ikke menne jeg venter fortsatt på no SKRU bilder.. her er det bare prat prat og mere BS prat.. når får man se BYGGING!? hehe, jeg var i sverige i fra fredags kveldene til søndags kvelden. har flere biler i huset vettu. ting skjer når den andre bilen står på gården. penger er den store bremsen [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 selg volvoen davel.. så har du penga! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hehe, det er jo bruksbilen! du skal få tjene noen svarte kroner når ting skal lakkes til sommern. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg