Tuscani Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Tror det er mange her inne som kommer til å asossiere Ford focus med sexylubben dame heretter :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 onkelen min har en sexylubben focus eller var det forddame er ikke sikker alt dette snakke om sexylubben og ford har forvirret meg :lol: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Sexylubben ja! Hører ikke folket her på P3 eller?! :P Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Den nye Subaru Forester WRC med 135 hk som kun er produsert i 500 eksmeplarer for "Rally-Norge". Den er heller ikke akkurat noe, å hoppe å klaske ballene i taket for! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 kule navn, kule biler.... tror ihvertfall gamlingene som kjøper derre wrc greian å tror de har fått sæ rallybil..... morten motor og bjarne bil kommer til å fryde seg.....! 2 lokalhelter i lokaltv`n..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Mange som har missforstått "sexylubben" utrykket her ja. Radioresepsjonen FTW :D Men få nå opp et bilde av denne Focusen da... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Citroen kjører også "rally-dager" for tiden. Spesielt tilbud for 1,6 diesel med atomat. Jippi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Ja, by LOEB ellerno? Det er jo ikke noe ukjent fenomen med såkalte "Ricers" da.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Skulle vært den.. :) Meeen, den som det bli snakket om her, ser ut som en vanlig WRC bil, lik henning sin.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Den ser for faen ikke ut som Henning sin. Er du gal eller? :D Er vel en stadard Focus med RS stylingen? Har ikke sett den jeg, og det står jo ingen ting på ford.no . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det er IKKE den jeg la ut.. Det er jo focus'en fra forrige modell, eller hvordan jeg skal formulere det 13 over 1 en lørdagskveld. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det er IKKE den jeg la ut.. Det er jo focus'en fra forrige modell, eller hvordan jeg skal formulere det 13 over 1 en lørdagskveld. :P Nei skjønte såpass. Men så sier du at "den som er snakk om her ser ut som en vanlig WRC bil, lik henning sin" Og det er jo feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Nå er det en WRC edition da, ikke en ekte WRC. Er laget for å markere att Ford vant merkesmesterskapet i WRC i fjor. Kan være enig at det virker litt snaut med 90 HK i en slik bil, men det skyldes Kristin Halvorsen. Alt som er moro i Norge er enten dyrt eller strengt forbudt. Men du kan få den med 2,0 bensin 145 Hk, eller 136 HK diesel. Sistnevnte går ikke direkte dårlig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det er vel denne det er snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ville følt meg lurt hadde jeg kjøpt en så tassen bil :) sexylubben er bra :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg