Gå til innhold

CDT anlegg i en V40 (Nå med bilder)

Ranger emnet


Kendo

Anbefalte innlegg

Skulle dele med meg av mitt nye projekt. Har kjøpt meg en V40 etter mye om og men, å nå skal det bygges anlegg!

 

Skal bare bruke element fra CDT, alle her inne kanske ikke kjenner til CDT så godt? Det er ikke så rart da det bare har vært i norge fra -07. Dette er et merke som har gjort STOR fremgang i SM(sverige) innen billyd, da fremst dem som konkurerer om "finest" lyd, så dette skal bli morro og høre dette når allt er på plass!

 

Det jeg skal bruke er et Framsystem som heter HD-53 og en basser som heter ES100SQ, til dette skal jeg bryke en Ground Zero forsterker som heter Nuclear GZNA 4350X.

 

Skal ta litt bilderidag så dere får se... men hva tror dere om dette folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V40 er peeeeen bil! Hvilken motor har du? 1,9 T4 Turbo'n er noe av det sykeste jeg har vært med på, som faktisk ser ut som en vanlig stasjonsvogn...! :D

 

Er jo T4:n jeg har... 200hk i en standard STV er ikke så dumt:partyon: Men det skal bli 250hk før jeg skal stelle den ut og litt annet smått og godt!

 

Men over till lyden da... hehe... det er jo ett 5,25" kit jeg skal bruke ig det er plass til diskanten i dachen... så ingen kommer se noe... og det liker jeg, det skal være clean :D

 

Har tilgang til både 8",10" og 12" så har ikke helt bestemt meg men det blir nok 10" som er sagt... skal ta bilder på det så fort jeg er ferdig med dette inlegget:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn til oslo idag og trekke alle kabler, strøm,signal og høytaller.

 

Vurderer og kjøpe en sånn dritt kasse till bassen bare for å få inn den i bilen til jeg har tid og bygge en har ikke noen plass og stå fast akk. nå så dette blir da litt vanskelig... har bare en garageplass jeg kan stå på nå... litt leit men sånn er det. må også sjekke plassering av delningsfilter osv til front. skal se om jeg får lagt opp noen mye bilder på dette ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår