antkoma Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 etter at det har regnet så starter bilen nesten ikke og starter ikke så godt til vanligt heller bør jeg bytte plugger og de der coil kablene har merket en liten etertening på bilen..når jeg vrir av nøkkelen så dauer bilen og starter ijen så dauer den ijen..:roll: bensinmåleren funker ikke hvordan bør jeg fikse det? og er det chouk på bilen..? er en 1988 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 etter at det har regnet så starter bilen nesten ikkeog starter ikke så godt til vanligt heller bør jeg bytte plugger og de der coil kablene har merket en liten etertening på bilen..når jeg vrir av nøkkelen så dauer bilen og starter ijen så dauer den ijen..:roll: bensinmåleren funker ikke hvordan bør jeg fikse det? og er det chouk på bilen..? er en 1988 mod Du har skikkelig feil tenning, dette må stilles med en tennningslampe å vri på fordeleren din.. Bensin måleren sitter i tanken så må nok muligens slippe den litt ned for å komme til ledningene som går inn på den.. HVIS du kun har to ledninger, å strøm i den ene, kan du koble di sammen å sjekke at instrumentet fyker til tops el i bunn.. Kan utvide sjekken med å skru ut måleren i tanken å bevege flotøren opp å ned å se om utslag, hvis ikke er det nesten grantert måleren.. Hvis ikke strøm og sikring hel er det ledningsbrudd ett sted, da er det bare å gå med prøve lampa å sjekke ledningen for strøm meter for meter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Angrer du på kjøpet Anders ? :) Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 jeg er ikke anders men kjøpte bilen av han..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 jeg er ikke anders men kjøpte bilen av han..:) VDZ, jeg tror du kan ta det som et ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 neida..er glad i den bilen nå..men må fikse alle di bulkene..er ikke lite en gang...men skal se hva jeg gider..og må prøve å fikse de småting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg