Cordoba dude Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei, dagens lille forslag: Er det mulig å lage til en mere "Tydelig" -neste side- knapp?? Eksempelvis en stor pil eller noe rett over "neste tråd" knappen? enkelte tråder på prosjekt forumet begynner å bli lange, og når man da skal lese seg igjennom 25 sider, er det greit om det er enkelt å komme videre ;) Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Det var en god idè;) -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nå er det ikke jeg som diller med funksjonaliteten her, men tenker du på neste side i tråden du leser eller neste tråd? Et lite bi-tips er å gå inn på User CP / kontrollpanel og øke sidevisningen til 40 innlegg per side. Da slipper du å bla så ofte. Jeg bruker det, og trives godt. :) Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Burde vært noe mer enn bare "<" og ">" for å bla frem og tilbake i trådene ja. Fort gjort å trykke feil når du skal fremover, så ender du plutselig opp 5 sider lenger frem enn du hadde planlagt. Holder bare at man bytter ut ">" med f.eks. "Neste" eller "Neste side". - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 vi jobber for tiden med et nytt design som straks er ferdig. vi kommer nok ikke til å møte denne iden i denne omgang. her er det nok snakk om litt vanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kan vel ikke være så vanskelig å gjøre > litt større eller skrive inn "Neste" i stedet? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Neh, skjermen jeg har holder lenge nok, hele poenget mitt var at det er fort gjort å trykke feil sånn som det er nå. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Skulle jo tro du var halvautomat al3x:P Hehe.. trykker du feil, går du tilbake og gjør det godt igjen, er ikke verre. Folk blir mer og mer bortskjemte for hver dag så går :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg