Gå til innhold

Hvilket ratt og pedalsett skal jeg velge?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle invistere nå, siden Test Driver snart kommer i posten:)

 

Rattet skal brukes tl pc, men kan med fordel også passe ps2..

 

Bør ikke være for dyrt.. Har lyst på med clutch og men de er så dyre..

Hvordan er clutchen? Funker det fint?

 

Dette er det jeg har sett meg ut så langt: http://www.pixmania.com/no/no/54268/art/logitech/sett-med-ratt-og-pedaler.html

 

Er dette bra greier? Forslag mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke råd til G25, så sats på Driving Force Pro. Koster 899 på elkjøp, har sekvensiell girspak og paddles og opp til 900 graders utslag.

 

Derimot er det nok ikke lenge før G25 kommer ned i 1500-1600kr, og da begynner det å bli et bedre kjøp enn DFP er nå...

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Har du ikke råd til G25, så sats på Driving Force Pro. Koster 899 på elkjøp, har sekvensiell girspak og paddles og opp til 900 graders utslag.

 

Derimot er det nok ikke lenge før G25 kommer ned i 1500-1600kr, og da begynner det å bli et bedre kjøp enn DFP er nå...

 

Tror du det vil synke til en så lav pris?

Stian

- 93 Toyota Supra TwinTurbo

 

www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ratt med Force Feedback, men synes det er noe dritt.. Drive å kjempe mot de motorene, og det føles/høres ut som man skal ødelegge hele skiten når man forsøker å ratte fort.. Ikke var det særlig realistiske rattbevegelser heller..

Så jeg kjøpte meg et enkelt uten FF..

 

Men vet ikke hvordan det er på nyere ratt, er det ikke "tungt" å ratte da med FF??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår