Gå til innhold

Feste Laptop på bilens dash?

Ranger emnet


prodigious

Anbefalte innlegg

Hei forumfolks..

 

Har søkt litt, men ikke funnet noe om akkurat dette.

 

Er det noen av dere som vet om det finnes ferdiglagde "monteringsbraketter" til bærbare PC'er? Tenker da på en slik man kan bruke til å f.eks feste Laptop'en på dashboardet i bilen..

 

En ramme e.l. som kan festes rundt den bærbare PC'n, som igjen er mulig å feste til en annen overflate....er dette noe som finnes?

 

Hvis ikke; noen som har noen andre forslag til hvorda det kan gjøres?

 

takker og bukker!

 

 

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forumfolks..

 

Har søkt litt, men ikke funnet noe om akkurat dette.

 

Er det noen av dere som vet om det finnes ferdiglagde "monteringsbraketter" til bærbare PC'er? Tenker da på en slik man kan bruke til å f.eks feste Laptop'en på dashboardet i bilen..

 

En ramme e.l. som kan festes rundt den bærbare PC'n, som igjen er mulig å feste til en annen overflate....er dette noe som finnes?

 

Hvis ikke; noen som har noen andre forslag til hvorda det kan gjøres?

 

takker og bukker!

 

 

Mvh Mads

 

 

Hva med da å heller ta pc'n ut av skallet sitt å bygge den inn i bilen i stede, ser mye bedre ut og dessuten så tviler jeg på at politiet pirker på det, i motsetning til å ha en kladd av en laptop klistra til dashen.

 

Men, veit det finnes no feste brakett ting for å få laptoppen til å stå sånn halvveis over passasjersete/midtkonsollen. Er en sånn fleksiarm med plate, men husker ikke hvor jeg så det til salgs henn. Du får søke litt rundt.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å smøre sikaflex på dasjen, legg så pc`n i smørja gjerne i press over natta .

Da sitter den

 

er vel ikke lurt og bruke akkorat sikaflex, det fester seg jo GODT..og vis du noen gang skal ha ut pc'n igjen kan du ha ett lite problem..

 

vorfor ikke bare legge den i pasasjer sete foran? legg den under pasasjer sete vis du skal ha en pasasjer på..

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke lurt og bruke akkorat sikaflex, det fester seg jo GODT..og vis du noen gang skal ha ut pc'n igjen kan du ha ett lite problem..

 

vorfor ikke bare legge den i pasasjer sete foran? legg den under pasasjer sete vis du skal ha en pasasjer på..

 

hehe.. at det sitter fast gjør vel ikke no, kan jo bare selge dashen da å kjøpe ny :P "Dashbord selges m/laptop, billig, billig... løp å kjøp!! " hehe....

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med da å heller ta pc'n ut av skallet sitt å bygge den inn i bilen i stede, ser mye bedre ut og dessuten så tviler jeg på at politiet pirker på det, i motsetning til å ha en kladd av en laptop klistra til dashen.

 

Men, veit det finnes no feste brakett ting for å få laptoppen til å stå sånn halvveis over passasjersete/midtkonsollen. Er en sånn fleksiarm med plate, men husker ikke hvor jeg så det til salgs henn. Du får søke litt rundt.

 

Hei, kom visst mange idéer her gitt..men jeg likte den fleksiarmen du snakket om best. Det er noe slikt noe jeg har hatt i tankene. Og når jeg snakker om å feste pc'n, må jeg jo selvfølgelig også ha mulighet for å ta den med ut av bilen.

Hva kan man søke på for å finne en slik en mon tro?!..

 

 

Tar gjerne imot tips om flere festeannordninger;-)

 

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor dash du har..men har du plass til den oppå der kan du jo bare feste litt borrelås-tape der..holder pc'en i massevis hvis du bruker en del...og er jo da 'bare' å dra den av og på når du vil...

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sika er ikke så fantastisk som mange vil ha det til, da.. Har litt sika på sideskjørtene mine, bare som en liten back-up.. Og det har begynt å si farvel etter bare 8 mnd..

 

Men ellers er jo erfaringene at det sitter nok så godt, da! ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår