-Supraguy- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 har betalt medlems kontigent, men har ikke fått brukernavn og passord:Pen orginal 20se da elr?? syntes det hørdes mye ut med 0,6-0,7 da jah:S:S Grunnen til at jeg freser ut i toppen er pga kompen, så håper og få en del mindre komp.. svinghjul fra feks vectra 2.0i? Hmm rart. Send de en mail, så fikser de det nok. Det blir nok bra. Tror den var original. Skal sjekke. Svinghjulet kan du f.eks ta fra vectra ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hmm rart. Send de en mail, så fikser de det nok.Det blir nok bra. Tror den var original. Skal sjekke. Svinghjulet kan du f.eks ta fra vectra ja. fikk medlemskort og slikt i går, så nå er det greit:P veit ikke av noen som skal selge et vectra svinghjul da?:roll: :spin Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Spør på omc. Eller huggern da, men det blir vel dyrt og mye jobb og få av. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Spør på omc. Eller huggern da, men det blir vel dyrt og mye jobb og få av. hehe, må nesten gjøre det.. Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har ikke kommet lengre på toppen enda, men i morgen så skal jeg begynne og finslipe der jeg har frest i toppen.. skal prøve og få insuget så glatt som mulig. har dere flere tips om hva jeg kan gjøre med toppen, så si ifra;) Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Fått gjort nå mer hær da? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg