Gå til innhold

hjemmeside hjelp??

Ranger emnet


nuzzepuz

Anbefalte innlegg

ja jeg vet! hehe..

 

siden er nå i html.. php skjønner jeg ikke noe av :(

 

men det som er er at jeg må legge inn logoen på nytt og alle linkene når jeg lager en ny siden.. så om jeg feks skal legge inn en logo med link til på forsiden så må jeg inn på alle 100 medlemmene og alle andre sider å legge den til osv.. det er for tungvindt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i html må du bruke noe som heter Frames!

 

Veldig lett å bruke.

Da lager du kun 1 side til feks topplinja, ei egen spalte til høyre med navigasjon feks, og i midten så kommer alle de andre sidene inn når du trykker på linkene.

 

sjekk hvordan jeg har det.

http://www.tormorgan.be

 

frames.jpg

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jeg har alltid brukt notepad og frontpage, men begynte i forrige uke med adobe golive på skolen, og fikk i oppg. å lage en hjemmeside dømt ut ifra layout i første omgang, det var ikke no stress mener jeg, siden jeg lagde så forøvrig ut slik:

 

http://stavanger.noroff.no/mmd2007/Rune/

 

Syns den ble helt grei.

 

(har sakset mye bilder og tekst fra webben, men er kun for syns skyld.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på en måte ha logoen helt øverst.. over hele bredden på siden. også ha en sånn på venstre side (ramme liksom) som linkene til klubbsiden ligger, og på høyre side det samme men med sponsor logoer som linker direkte til hjemmesiden demmes i ett nytt vindu.. men når de klikker på klubbens linker så skal det åpnes i midten (ramma i midten liksom) men jeg vil IKKE ha en scroll bar på den i midten.. bare den som er normal på høyre siden..

 

er d ikke noen her som evt kan hjelpe meg på msn via fjernhjelp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår