Gå til innhold

Honda Crx Ed9 Vuderes Solgt!

Ranger emnet


V-tac Crx

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Vuderer å selge min Crx. Alt er I ganske så Bra stand med den. Går som en klokke. Snart trillet 200 tusen. men er noen skjønnhets feil i lakken på den.

Står en 1.6 16v og er en 90 mod Ed9

 

Bilen er tectylbehandlet under,så jeg har ikke funnet noe rust. ellers skal jeg gå over hele bilen under igjen nå, etter vinteren får å skjekke om alt er som det skal.

Gulvet i den mener jeg skal være rustfri,men skal ta å gå over det også får å være sikker.

 

 

Motoren går som en klokke.. den er nå passert 204 tusen km, så den er ikke gått så veldig langt,har hatt servicer på den siden jeg overtok den. 05 august 05.

 

Bilen har gått 3 år i norge ble importert fra tyskland av en importør i Tr.heim, så bilen har gått 2 år i tr.heim.

ingen lekasje eller noe, har ikke hatt ett eneste problem med den.

 

Ting som er gjort på bilen fra før: Senket,Civic vinge (spesial laget) Luftinntak på panseret som står rett over luftfilteret.Spesial bygget eksos Meget fin og spesiel lyd. (må høres)

 

ting jeg har gjort med bilen etter jeg overtok den har jeg kviteringer på alt. Byttet oljefilter, olje,Foringer på alt under bilen, også byttet ut Speilene med noen M3 speil i Carbon (orginale med følger) og Kjøpt nye sommer/vinterdekk. Sommer dekkene står på Alu felger. Vinderdekk med pigger, Nokian utrolig gode vinter dekk.

 

Eneste den har noen skjønnhets feil i lakkeringen, litt smått på taket (ikke synlig,og veldig liten bulk på høyre dør. (se bilde nr.3 nedenfor her)

 

Her er noen mer opptatterte bilder av bilen:

 

4bg9ogz.jpg

3yqa6hs.jpg

2hoxlr5.jpg

DSCN0552.jpg

 

 

 

Kom gjerne med bud.

 

Dere får tak i meg på jarlebek@hotmail.com får mer info.

 

Mvh Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Åh, jeg husket jeg hadde så lyst å kjøpe denne før du slo kloa i den! :) Skikkelig pen bil, hadde ikke jeg hatt prosjektet mitt hadde jeg nok slått til! Litt senking så er dette en råtøff bil!

 

Får jeg spørre hvorfor du selger den?

 

Edit: Du glemte å nevne breddingen på skjermene bake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår