Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen til sommer`n!!!!

Ranger emnet


volvo850_BSR

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stiller meg bak en del svar her, gatebil er ikke hva det en gang var, men dog, det er fett at så mange av ekstrem gutta bruker bilene sine, jeg skal nok på treffene, men ikke for og kjøre, men for og treffe venner og kjente fra hele landet.

har hytte 40 min fra skogen så overnatting gidder jeg nok ikke.

 

Ellers er det Drift-Battle jeg kommer til å være mer synlig på, da dette er min STORE lidenskap.

 

Ses til sommern gutta :)

 

Erik

 

 

ps. Alt som er morro koster masse penger, gatebil har bare dobblet prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen skal være så negative til alt ting. la inn en hyggelyg tråd og spurte om noen gledet seg til treffene til sommern, men det det endte i var at gatebil var dyrt, dårlige babes, dårlig at det kun var banebiler osv. Syntes det er uvesentlig å begynne å drøfte alt negativt ved gatebil. Prøv å vær positive, og de som syntes gatebil er bånn i bøtta, så er det jo enkelt: Ikke kommenter, og ikke kom, da vel! :confused:

 

Bra det er flertall som er positive og gleder seg,da! :roll: :cheers:

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for rølpete, det er latterlig mange som bare drar for å se på babes og hyle cosworth hver gang de ser et ford merke, det er dyrt, men fy faen og morro det er å se grombila kjøre :D

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er morro det, men har mistet litt av essensen som startet det hele..

 

Det er faktisk mulig for mannen i gata og kjøre der, men da må du stå opp grytidlig og stelle deg i kø.. Dyrt har det blitt og, jeg var der lørdagen på septembertreffet i fjor og betalte ca 900 kr for inngang for meg og bilen og kjøring.. Pluss bensin så røyk jeg på ca 1500kr for å være på banen i ca 1 time tilsammen, det var ikke gatebil sin skyld at jeg fikk kjørt lite da, var en drivaksel som røyk.. Men likevel, det står i sterk kontrast til treff hvor du betaler 300 for kjøre en hel dag..

 

Juli i fjor var det over 35000 tilskuere, hvis man tar en kjapp hoderegning på hvor mye hver person la igjen der så ser man at det ikke gikk i røde tall for å si det sånn..

 

Jeg blir nok å se på gatebil i år også, men det blir nok i sammenheng med at en sponsor krever det av meg og de betaler inngangen.. Ellers hadde jeg nok blitt hjemme og brukt pengene på noe annet..

 

Men det er bra det fortsatt finnes noen som arrangerer treff med billig kjøring og gratis inngang, sånn det burde vært.. :race

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen skal være så negative til alt ting. la inn en hyggelyg tråd og spurte om noen gledet seg til treffene til sommern, men det det endte i var at gatebil var dyrt, dårlige babes, dårlig at det kun var banebiler osv. Syntes det er uvesentlig å begynne å drøfte alt negativt ved gatebil. Prøv å vær positive, og de som syntes gatebil er bånn i bøtta, så er det jo enkelt: Ikke kommenter, og ikke kom, da vel! :confused:

 

Bra det er flertall som er positive og gleder seg,da! :roll: :cheers:

 

Blir fort sånn når du poster på bilforumet, er to grupperinger her, for og i mot gatebil maskinen..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dem får heller kalle det prøveskilt-bil. er vel ikke halvparten som er gateregistrert engang...

 

Er krav til skilt skal man kjøre på gatebil da. Og om man vil se fler "vanlige" biler på banen er det masse mindre treff å dra på med mye kult og litt mer hverdagslig.

 

Gleder meg til både Gatebiltreff og andre arrangerte treff i år! :yodude: :yodude:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er krav til skilt skal man kjøre på gatebil da. Og om man vil se fler "vanlige" biler på banen er det masse mindre treff å dra på med mye kult og litt mer hverdagslig.

 

Gleder meg til både Gatebiltreff og andre arrangerte treff i år! :yodude: :yodude:

 

Sa ikke noe om det når jeg kjørte der, jeg skrudde av skiltene og monterte reklame skilt.. Men ene vakta så meg og sa at jeg måtte ha minst et av org skiltene på bilen på banen.. Hvis jeg ikke hadde org skilt var det ikke så farlig..

 

Menge utpå der som aldri hadde fått regga bilen sin på norske skilt..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som klager på at det er så mange "bane" biler der, er jo faen meg de som lager underholdninga.. Hvor morsomt er det å se på en sliten BMW kjøre runde på runde og med hell klare å breie igjennom slaktern? Nei takk da ser jeg heller på extreme bygg som kjører stygg-fort og som virkelig lager show.. Men er 110% enig i at GB er et ran alla Nokas...

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare klare opp litt i noe mange misforstår her ang kjøring på gatebil.

 

Det var 6 periider av 50 min, (gjennomsnittlig hver dag på G treff i fjor) hvor det var krav til at man hadde vognkort og skilt som samstemte med bilen.

 

Det var 5-6 perioder av 10 min med kjøring for driftingbiler hver dag.

 

Det var 4 perioder av 10 min kjøring Extreme hver dag.

 

Det var gjennomsnittlig 160 biler pr. dag som løste kjøreavtale.

 

Det var så mye kjøretid for vanlige biler at de fleste gikk tom for dekk eller ikke orket å kjøre mer.

 

Ergo; hvorfor er dette da et treff hvor ikke _gatebiler_ får kjøre. De fleste jeg får mail av el ringer klager på at Gatebil er for restriktive mht til prøveskilter!

 

Jeg synes det er helt greit at noen liker Gatebiltreff og andre misliker det, men diskuter på grunnlag av hvordan fakta er og ikke gå i den vanlige fella på dette forumet og vri alt til noe usakelig.

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår