codegen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 det koster 2300+++ på megagaylords og 3500,- veil. ved norsk butikk. vil du ikke ha det, så ikke vits i og si noe heller... ;D hehe Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 whatever, men, ikke tro at du plutslig kan få deg en overraskelse. frontsettet selges for 1500 og ikke mindre, det er ganske så rimelig for dette frontsettet. slutt og post dette rablet i tråden rage, kjøp det på megabillig og vær fornøyd Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det kostar 3500,- nytt på ein _norsk_ butikk. På megabillig.com så kjem vel moms og diverse i tillegg... megabillig.com finnes ikke lenger, noe de fleste vet idag skulle jeg tro. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuclear Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 er det forsatt til salgs for 1500? kan eg stole på at det er i orden og ikke ræv spillt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det er fortsatt til salgs for 1500,- ja, er ikke ræv spilt nei, aldri blitt kjørt på cdspiller, bare fått forsterker kraft :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuclear Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 høres lovende ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuclear Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 1500inkl frakt, så tar eg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Dette er vel tilnærmet identisk et frontsett jeg hadde tidligere - hvertfall midbassene. De tåler MYE, og spiller sinnsykt bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 megabillig.com finnes ikke lenger, noe de fleste vet idag skulle jeg tro. Men megabillig.no finns vell enda? en kompis hadde slikt frontsett, spiller sinnsykt bra, spessielt til den prisen;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 1500inkl frakt, så tar eg det. 1500+frakt så er den grei :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Men megabillig.no finns vell enda? en kompis hadde slikt frontsett, spiller sinnsykt bra, spessielt til den prisen;) Joda. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuclear Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 50/50 på frakt?:D så tar eg det med ein gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Pm Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 bump.. lite og høre fra nuclear Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg