Hot Rod Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Var hos den lokale huggeren her om dagen og kom over etpar skinnseter i en nyere type Fiat Coupe. Setene hadde nok vært pene engang og fordi jeg har jobbet litt med lær arbeider før, kunne jeg nok ha reddet de med endel stell, men det krever en god del mer enn enn rens og innfetting, for å sidet sånn... Nakkeputene var nok hinsides redning, men de skulle jeg klart å sy opp igjen nye trekk til. Bilen var et vrak selvsagt, siden den sto hos huggeren, frontruta var borte, så setene hadde blitt utsatt for endel regn og muligens også brann hemmende skum, men de var ikke brann skadet. Poenget er at huggeren ville ha 1000kr pr stk! Er ikke det er tåpelig høy pris for de setene? Eller må jeg pårenge å punge ut så mye for så dårlige greier når vi snakker om skinn??? For en som ikke er litt inne i lær bearbeiding er de setene totalt ubrukbare og jeg kan ærlig talt ikke skjønne at han kan få en slik pris for de? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hadde du hatt bilde så hadde det vært lettere å si noe, men å få fargen tilbake/rette ut rynker og/eller div ting skulle ikke være noe problem. Setene vil nok være litt stive til å begynne med men det vil myke seg opp med litt smøring og bruk ;) Kan skaffe alle regnbuens farger til farging av lær/skin på jobben. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 2000 dubloner for skadde stoler uten nakkeputer er landeveisrøveri etter min mening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hoggern her i oslo tok vel en 1000lapp for alt interiør...el-ruter,el-stoler, skinn...treverk og alt på en saab 9000...så 2k for 2slitte stoler er nok ganske dyrt... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Nei, vettu hva Kjøp heller noen meter med skinn og to vanlige seter, og gi dem til en skole med TIP Møbeltapesering, så kan de sikkert trekke de om for en fin sum :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg