lowgolfer Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1374606&username=[/url Ring hvis det er noe eller jeg skal sende bilder:) Nummeret mitt er 47249311 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1374606 Slenge opp ene bildet og bedre link jeg, håper det ikke gjør noe :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 er det stress å bytte toppakning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ikke så mye stress nei... Eneste er eksosklemma som sitter i jævlig spenn, hvis du løfter ut toppen med maifold på. Men den får du alltids av. Ellers er det veldig kurrant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 følger de sommerfelga med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowgolfer Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hei!Jeg har skrevet litt feil det er ikke toppakkning men toppdeksel pakning som må byttes.. Felgene følger ikke med og jeg skal vise den i teknisk kontroll fordi jeg ikke hadde tuv papirene med meg når jeg ble stoppet så hvis kjøper vil ta denne jobben kan jeg senke prisen litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 har du tuv-papirene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowgolfer Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 det har jeg:)og nå er bilen solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg