-kaje- Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hysj nå, vi må få hans tillit først før vi lokker han utpå... :D hehe... :Devil: TheMadDog: hvis den har strømm og den har signal så må de være noe gærli me ampen.... du må bare prøve om de er noe strøm i høyttaler trminalene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Prøvd å ta Rear-utgangen inn på monoblokka isteden? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Har prøvd rear utgangen, ikke noe bedre.. Ja det er det jeg frykter, at det er noe galt mæ blokka :| Men hvordan kan jeg ellers få sjekka utgangen da? Bortsett fra og måle og slikke på den? xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg er også usikker på hva "Config Amp: By" er i PhoenixGold-språk, men regner med du har satt den på LP uansett? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Har prøvd rear utgangen, ikke noe bedre.. Ja det er det jeg frykter, at det er noe galt mæ blokka :| Men hvordan kan jeg ellers få sjekka utgangen da? Bortsett fra og måle og slikke på den? xD regner med att de går med en vanlig prøvelampe, eller er de idiotsnakk??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Står på LP ja prøvde med prøvelampe, men den lyste verken på monoblokke eller på tokanaleren. Og to kanaleren virker jo..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 regner med att de går med en vanlig prøvelampe, eller er de idiotsnakk???Et voltmeter og måle vekselstrøm på hver utgang er langt mindre idiotsnakk, men her er vi på god vei over i servicereparatørverdenen for min del, har jeg kommet så langt leverer jeg heller saken videre. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Njaaaa... Får prøve skaffe til veie et multimeter i morgen, mitt ligger ikke her, og får ikke hentet det på fjorten dager :| Sende den tilbake hadde jeg sikkert gjort etter jeg hadde målt utgangene. Men jeg bestilte sakene der fra et temmelig useriøst firma i USA, tok nesten fire mnd før jeg før jeg fikk greiene liksom, så vil liksom ikke sende det tilbake dit heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 er jo bare å ta signalkabelen ifra den andre forsterkeren og koble den på monoblokken da, for den Vet du at det er signal i. er det fremdeles ikke lyd, og du har spenning inn på forsterkeren, er forsterkeren defekt, eller Totalt feil innstilt (veldig lite trolig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Vel har prøvd det og :/ Uten lykke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grov1 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Ta mæ ampen t roar tærje på skulå :P lr me he nå castell på mandag da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg