mrsinder Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har nå fått ettermontert tåkelys, men nærlysene og tåkelysene vil ikke lyse samtidig! Litt ergelig siden jeg har sett andre mondeor som har begge deler samtidig (Mk1) Såå.. Noen som vet hvor og hvordan jeg må koble om for å få begge deler til å lyse samtidig? Bilen er en Mondeo Sedan Mk1, 94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Vil også bare legge til at jeg er fullstendig klar over at dette er ulovlig, sjenerer andre, osv.. Jeg vil ha muligheten til å skru på begge samtidig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Her er løsningen :) Ta ut bryteren til lys og alt sånt ved siden av rattet, og napp ut kontakten bak. Her må du klippe av den lilla ledningen, og koble den delen som kommer opp fra releet til den lilla/svarte ledningen med en 3M klemme (strømtyv) Delen av den lilla ledningen som kommer fra bryteren, kan du bare isolere, teipe over, eller noe sånt. Skal ikke brukes om du vil ha kjørelys og tåkelys samtidig. Mistenker at denne kabelen gir signal til et rele, og ber tåkelys releet om å kutte ut.. Iallefall, har fått det til nå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Eller så kan du kjøpe den ord. lysbryteren som du skal ha til tåkelys.. er 2forskjellige ;) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 eller gå fram på releèt å fjerne den eine av tre tagenta på releèt.. er akkurat d samme som du har gjort;) Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg