codegen Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Skal selge en C20XE motor, med girkasse(f20), starter, dynamo, ledningsnett og hjerne. Motoren er gått 280000km men har en nyoverhalt topp som er gått rundt 5000km, samt nye oljepumpepakning, topppakning, regreimsett, vannpumpe, rotor, tempføler, termostat, og sikkert noe annet som jeg ikke kommer på nå. Toppen er overhalt av JMA(har kvittering). Selges h.b. Har bud på 6000.. Motoren befinner seg i møre og romsdal, sunndalsøra Mvh, Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ingen intreserte?:O Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg kan være interessert. Men avstanden er en liten hindring. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor mye det kan koste å få den sendt på pall? Send meg en PM om du er interessert i gå ned i pris! Er også greit å få et par bilder Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 regner med litt over 1000 lappen, kommer nok alldeles ikke til og gå ned i pris, 6000 er bare ett bud, og jeg skal nok ha mere. betalte det samme for bare toppen. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 regner med litt over 1000 lappen, kommer nok alldeles ikke til og gå ned i pris, 6000 er bare ett bud, og jeg skal nok ha mere. betalte det samme for bare toppen. 5-6 timers kjøring en vei Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg