Breda Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Ubrukt, ligger i eske Kvittering medfølger Selges 5000 Infolink: http://www.mrm-racing.a.se/haltech_ig5.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Har lest på kvitteringen og funnet ut at pakken inneholder litt ekstra. Pakken inneholder: haltech IG 5 tennings system datastyrt coil pack haltech 4 cyl direct fire hall effekt sensor dobbel S3 magnet halleffekt sensor tenningsmodul dobbel dette kostet 9292 kroner ink moms hos KRB trading den 5/11-2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Vincent Dersom du ikke har solgt sprutet, er jeg int i å kjøpe det. Må bare si at det ikke er "sprut" men fordelerløs tenning dette er snakk om. Så du ikke tror du kjøper datasprut eller EMS som det kalles. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Mk2-16v Må bare si at det ikke er "sprut" men fordelerløs tenning dette er snakk om. Så du ikke tror du kjøper datasprut eller EMS som det kalles. Sorry. Da har jeg misforstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Men hvis du er litt fingerferdig så kan du bruke Haltech tenningssystemet i tillegg til dette "lag selv" innsprutet. http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html Er en del folk på vwvortex som har laget og kjører Megasquirt. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1010367 Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Mk2-16v Må bare si at det ikke er "sprut" men fordelerløs tenning dette er snakk om. Så du ikke tror du kjøper datasprut eller EMS som det kalles. Haltech IG5 är ett fullständigt programmerbart tändsystem, i kombination med vår specialgivare och tändspolepaket blir det ett mycket kraftfullt direct fire system. Du kan programmera tändningen mycket noggrannt genom hela varvtals och belastningsområdet. Detta IG5 kan även användas i kombination med MSD, Jacobs,Crane, M%W eller något annat "efter" system. Självklart kan du även ha kvar fördelaren om du vill (bara för att fördela ut gnistorna). Må bare si at du tar feil her. Selv om denne ikke styrer bensin så er dette et full programmer-bart tennings anlegg. Med pc.... så da er det i mine øyne et tennings datasprut. Og dette fungerer MEGET bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Asim Må bare si at du tar feil her. Selv om denne ikke styrer bensin så er dette et full programmer-bart tennings anlegg. Med pc.... så da er det i mine øyne et tennings datasprut. Og dette fungerer MEGET bra. :) Jeg skjønte at det var et programmerbart tennings anlegg. Det jeg forbinder med sprut er et komplett anlegg med kontroll av bensin og tenning. Bare antok at Vincent trodde dette var et komplett motorstyring (EMS). Beklager hvis dette ble tolket feil ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg