cokeloop Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja, det er sant, mentenkte i utgangspunktet på et rullende prosjekt, og selv om bare tanken på vr6 gjør meg kåt, så vil nok ikke lommeboken tillate det før om en god stund :) så blir nok 16v snart da håper jeg, må bare finne ut hva jeg skal gjøre med golfen jeg har no.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 ja, 16v er uten tvil det beste utgangspunktet på sikt. OT: Mosk; den bilen din er ikke så veldig ulik min egen:D får isje håpa du har same speilå så mine,di e dritt stygge å skal vekk men lite peng nå så det må vente litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 har eid 3 gti 8v og 3 gti 16v og må si at 16v'ene er mye mere morro motor en 8v . klart 8v har mere på bånn. men når du først får turtall på en 16v så har du det jævla morro. og klart man merker forskjell på 112 vs 139 hester. en trimma 8v vil holde følge med en 16v. men tenk deg da en trimma 16v :p vr6 er morsom motor. men bilen blir så alt for framtung. nevnte jeg understyrt? ;) motor er uansett ikke et stort problem når det gjelder golf. nok av de rundt om på markedet. derimot rustfri og fine karosserier som ikke trenger #"(/("=( mye arbeid er det verre med. er alt for mange rustfeller å gå i. bilene har jo runda 20 år mange av de. Lykke til videre i jakten på bil. jeg hadde gått for 16v enda en gang skulle jeg kjøpt ny. eneste som kunne bikka meg utenom hadde vært en rallye med lysholm kompressor *sikle* Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 eneste som kunne bikka meg utenom hadde vært en rallye med lysholm kompressor *sikle* ref HF_rallye? :D men ofte bare penga som bestemmer. 16v pleier gjerne å koste litt mer enn 8v, med mindre den er i dårlig stand. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 ref HF_rallye? :D men ofte bare penga som bestemmer. 16v pleier gjerne å koste litt mer enn 8v, med mindre den er i dårlig stand. hf_rallye ja. fy faen den bilen var rå. 16v koster litt mere ja. men man kan komme over eksemplarer som er teknisk fine og lit småbulker for en billig penge. kjøpte nylig en 16v firedørs med litt bulker her og der for 5 lapper. rust var det ikke noe å se av. i hvertfall ikke noe store greier. og motoren var i bra stand. men, denne er jo solgt videre for lengst og de delene jeg skulle ha fra den er over i min ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hf_rallye ja. fy faen den bilen var rå. ja, sikla litt på den selv. synd det gikk som det gikk:( anyways, 5 lapper for en 16v uten rust er et røverkjøp. litt småbulker er lite å tenke på i forhold til all rusta som kunne vært der. alternativet er selvsagt å kjøpe en strøken 8v + alt av deler til 16v og bygge om, men da blir kostnadene sikkert i nærheten av det man kan få en kurrant 16v for. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.