cokeloop Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 okei, som dere vet har jeg kræsja golfen idag, og begynner nå å tenke på ny bil fremfor å stress med å fiks opp den gamle med det første.. så da gikk også tankene mine mot mer motorkraft! Helst GTI da :) hva er fordelene og ulempene med de respektive bilene, både generelt, og kontra hverandre? og hvis dere vet av noen med en GTI på lur som vurderes solgt, gi lyd i tråden her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 vil du ha mer kraft og sånt.. 16v ;) tror de motorene har egentlig samme ulemper og fordeler omhverandre. har 8v nå og jeg er ganske fornøyd med kraften i den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 har lagt merke til at det er billigre å tune opp 8v'n. Stort utvalg i brukte deler på nettet. kvass kam og grenrør på 8v'n gjør underverker :) Har selv 16v og er fornøyd med den, men dog generelt dyrere trim :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 okei.. men noe merkbar forskjell på en småtrimma 8v kontra 16v orginal da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ska du ha deg golf??,eg har ein te salgs me rally interiør å medfølger komplett 16v motor girkasse,drivakslinger,bensinpumper,g60 bremser,grenrør,ledningsnett,speedometer,bilen er orginalt en gti 8v gokjent senka 60\60.alt av foringer bremser er skiftet,netopp eu kontrolert,rust på den ene døra helt nede,eu ok for halvt år siden,har tatt ned taktrekk for har en lekasje i takluken som jeg isje har jort så mye me enda å gidder heller ikke,skrig ud visst du e inereserte ca pris: 35 tusen har bilder men er på jobb nå så må legge di ut senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 legg ut bildene senere idag du.. :) hørtes gromt ut, men prisen litt mer enn hva jeg har råd til akkurat for øyeblikket.. men får se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg hadde en 8v med kvasskam og grovere eksos. den hang i allefall godt på enkelte 16v-er:D 8v er et rimeligere alternativ mht. forsikring etc. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hmm, okey.. sitter å tenker på å investere en god del over tid og bygge opp showbil, med ALT, inkl. motorrom.. og da er 16v beste utgangspunkt i mine øyne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 WØrd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 [/img] Detter er bilder tatt dagen før bilen fekk skilter,har ikke noen nyere bilder av ann,einaste foskjelden nå er at dår står på kvite kompemotive 7,5*16 felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hmm, okey.. sitter å tenker på å investere en god del over tid og bygge opp showbil, med ALT, inkl. motorrom.. og da er 16v beste utgangspunkt i mine øyne ;) vil bare si at jeg er godt fornøyd med min 8V. den drar nå bra syns jeg!! eff.anlegg, kammer, osv kan gjøre motoren godt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hmm, okey.. sitter å tenker på å investere en god del over tid og bygge opp showbil, med ALT, inkl. motorrom.. og da er 16v beste utgangspunkt i mine øyne ;) Da er 16V ett mye bedre utgangspunkt ja:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja, 16v er uten tvil det beste utgangspunktet på sikt. OT: Mosk; den bilen din er ikke så veldig ulik min egen:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvis det er mye for look er VR6 enda bedre utgangspunkt:-) Ska veldig lite til før å få dem skikkelig fin. Lyden er heller ikke å klage på. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg