saabowner Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Vil jeg merke noe hvis jeg setter på felger som er større i senteret? Mine orginalfelger er 72,5 i senteret, mens felgene er 74,1. Hva vil skje? De sitter jo fast liksom... Jeg har E34, mens felgene har stått på E39. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen mener det skal gå greit så lenge du bruker slingringsbolter.... Andre mener at du bør skaffe en senterring som passer til din bil. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Senterring, enkelt og greit. Kan ikke helt se grunnen til å bruke slingrebolter så lenge boltsirkelen er den samme. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Senterringer høres greit ut da.. Men vil jeg merke risting å vibrering uten dette? For merka at det rista i bilen, men noen mente at dette va fordi felgene hadde kast i seg. Men tviler på at alle felgene har kast i seg. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Du merker nok litt risting uten senterringer ja, koster ikke mange kronene så det er de værdt! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Du merker nok litt risting uten senterringer ja, koster ikke mange kronene så det er de værdt! Kan merke ja, ikke nødvendig vis, men uten senterringer kan felgen komme skeivt på, men absolutt å anbefale å kjøpe senterringer, da kommer den garantert beint på;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema832 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Her finner du det du trenger : http://www.martins.no/tillbehor/senterringer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg