MrNilsen1986 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ford ka er ufattelig stygg og se på. Den føles skikkelig billig når du sitter unkonfertabelt inni den og kjører. ALLT er plastik og skrangler :P Men en morsommer FWD vinterbil må du lete lenge etter :P Var temmlig ok motor i den jeg kjøpte :P Gikk som ett uver på lave gir :P Og steike hvor morsomt det er og brekke/sladde den rundt :P Den er så liten og lett, at den drar alle veier :P og du har null kontroll i høy fart :P Min bil var inne på verksted, så fikk jeg en KA lånebil :P Jeg moret meg dag og natt så lenge jeg hadde den :P HOHO, det var skøy :P Men den er stygg og kjedelig og se på, ubehagelig og sitte i :P Men en super vinterbil, ikke så mye og dekke til for at du skal slippe og koste av den, holder jo nesten med en pose over den :P og morro og leke seg i :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg