henning_dt85 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 dette var en flott bil! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 stilig bil dere har fått taki der ja :) har bare en ting å si jeg; stå på og lykke til.. dette er en noe jeg kommer til å følge med på! :) Keep up the good work gutter :) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Squareback Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Pen farge på bilen absolutt... Tror det det blir vanskelig med Rader felger med 5x205 boltsirkel... Porsche 5x130 derimot finnes det vel muligheter for...Men har jeg stemmerett?alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 noe som skjer med denne eller? :) Bilder? :) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOMMER`N Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 må desverre si at denne tråden ikke kommer så mye lengre før garasjen til makkeren er ferdig..og det blir nok ut på vårparten..(bygging tar tid når man har familie)da teamet har 2 felles biler og totalt 10 biler så blir ikke denne prioritert før den har blitt parkert i nye lokaler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOMMER`N Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Pen farge på bilen absolutt... Tror det det blir vanskelig med Rader felger med 5x205 boltsirkel... Porsche 5x130 derimot finnes det vel muligheter for...Men har jeg stemmerett?alacocaina ettersom du ikke er medeier har du 10 % stemmerett..ellers har du 33,3333333%..........grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hvor fikk dere tak i justerbart senkesett og pris?? Bilen har veldig lite rust til og være 32år men noe er det. Planer for bilen er. Ribbe den helt ned og rustsveise først !!!!!!!! begyn aldri med det kule først. det er der de fleste prosjektene strander (min erfaring) Bilen beholder sin org farge. Få den ned i støvet med justerbart senkeset som er bestilt av Håkon. Skifte intriør,det org.ser helt forjævlig ut (fargen!) har en Golf LS 80 mod. som jeg skal bruke som donor bil ?. Den har sort interiør. Har 14" RH AD Cup felger på LS'n som jeg lurer på og bruke. [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg