Gå til innhold

hvilken bil til maks 50000??

Ranger emnet

Adaes

Anbefalte innlegg

Originally posted by Adaes

Spiller ingen trille.

kom med forslag.

skal bare være en helt grei bil, samma hvilke hjul den trekker på osv.

denne da? : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=271157&username=østfold

Jeg ville aldri kjøpt alfa, ikke at jeg har så mye peil, jeg får ikke første bilen min før om noen mnd en gang. Men en på skolen min kjøpte alfa i fjord i løpet av den første mnd brukte han like mye penger på rep som han brukte på bilen til å begynne med!!

Jeg ville antaglivis kjøpt 240 om jeg ville hatt no holdbart som går bra og er blooooo harry

eller 320/325 BMW om jeg ville hatt en bil som ser litt kul ut og går greit. Tenkte faktis på og kjøpe det og en MC, men jeg bruker heller alt på bil :)

Det må jo ha litt å si? Skal den kjøres på vinteren, er billig forsikkring viktig osv?

Han kan jo legge på 5000 og lete litt så kanskje han finner en S13 veit om en som var i god stand som ble solgt for 55.000,-

EDIT: Vil bare understreke en gang til at dette er hva jeg ville gjort, Alfa kan sikkert være bra de, men det er mitt inntrykk og jeg har ikke no særlig peil. Vil ikke virke som en dust som later som om jeg har mye peil liksom;)

Jeg er nok ikke den rette til å uttale meg om kvalitet, men jeg bare sier hva jeg ville ha gjort sånn som du spør om....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Er det Alfa 75-en til Runar du snakker om?

Veit ikke om det 75 den heter, men det er V6 på 3liter i den. Og ja det er Rune (den røde ridder) sin jeg prater om.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Veit ikke om det 75 den heter, men det er V6 på 3liter i den. Og ja det er Rune (den røde ridder) sin jeg prater om.

Jaja.. Runars sorte 75 3.0 V6. Er på 3. motorn han. Ikke billig.

Litt tilbake til topic:

Ville nok ikke kjøpt Alfa hvis du skal ha en driftsikker bil. Runar sin 75 har kosta en GOD del kroner mer enn planlagt. Har også en annen kamerat med en 164 3.0 V6. Han kjøpte bilen for 20 000 kr (veldig billig for en slik bil) Den har gått 218 000 km og utenom litt kranglete elektrisk har han ikke hatt noen problemer med den enda. Men det er nok ikke lenge til de kommer. Bruker mye olje...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Runars sorte 75 3.0 V6. Er på 3. motorn han. Ikke billig.

Litt tilbake til topic:

Ville nok ikke kjøpt Alfa hvis du skal ha en driftsikker bil. Runar sin 75 har kosta en GOD del kroner mer enn planlagt. Har også en annen kamerat med en 164 3.0 V6. Han kjøpte bilen for 20 000 kr (veldig billig for en slik bil) Den har gått 218 000 km og utenom litt kranglete elektrisk har han ikke hatt noen problemer med den enda. Men det er nok ikke lenge til de kommer. Bruker mye olje...

Han pizza-trynet som vi kallern på skolen som kjøpte den røde "sports" alfaen sin gikk jo også til hælvete med en gang. Den bare ble han kvitt og kjøpte seg lik bil som runar bare i litt nyere modell med bulk. Du veit hvem jeg mener? Han som ser heeeeeelt jævelig ut, jobber på Kiwi og har dame som er en del år yngre enn seg selv tror jeg.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pizza-trynet som vi kallern på skolen som kjøpte den røde "sports" alfaen sin gikk jo også til hælvete med en gang. Den bare ble han kvitt og kjøpte seg lik bil som runar bare i litt nyere modell med bulk. Du veit hvem jeg mener? Han som ser heeeeeelt jævelig ut, jobber på Kiwi og har dame som er en del år yngre enn seg selv tror jeg.

Det er nok Morten (Moje) du snakker om. GTV-en hans (den røde) har ikke gått til helvete den. Er ikke lenge siden vi var ute og lufta den litt. Den sorte 164-en hans har ikke vært mye dyrere enn planlagt... Hittill...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok Morten (Moje) du snakker om. GTV-en hans (den røde) har ikke gått til helvete den. Er ikke lenge siden vi var ute og lufta den litt. Den sorte 164-en hans har ikke vært mye dyrere enn planlagt... Hittill...

Trodde den gikk til hælvete siden han har brukt den så lite jeg, har bare sett den ett par ganger og folk har sagt at den gikk istykker å. Regna jo også med det siden han har fått seg ny bil.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde den gikk til hælvete siden han har brukt den så lite jeg, har bare sett den ett par ganger og folk har sagt at den gikk istykker å. Regna jo også med det siden han har fått seg ny bil.

Jeg tror ærlig talt adaes driter SIDELENGS i om "runar" jobber på kiwi, eller hva faen dere prater om...

Hvilken bil til 50K.. Det er det dette handler om..

Jeg hadde kjøpt BMW 325, om hk og moro betyr noe.. Hvis forsikring og økonomi er en hake, så hadde jeg kanskje gått for en liten japsebil..

Men Alfa er fett det og, om en finner en som holder sammen litt lengre enn gjennomsnittet fra den fabrikken :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri kjøpt alfa, ikke at jeg har så mye peil, jeg får ikke første bilen min før om noen mnd en gang. Men en på skolen min kjøpte alfa i fjord i løpet av den første mnd brukte han like mye penger på rep som han brukte på bilen til å begynne med!!

Jeg ville antaglivis kjøpt 240 om jeg ville hatt no holdbart som går bra og er blooooo harry

eller 320/325 BMW om jeg ville hatt en bil som ser litt kul ut og går greit. Tenkte faktis på og kjøpe det og en MC, men jeg bruker heller alt på bil :)

Det må jo ha litt å si? Skal den kjøres på vinteren, er billig forsikkring viktig osv?

Han kan jo legge på 5000 og lete litt så kanskje han finner en S13 veit om en som var i god stand som ble solgt for 55.000,-

EDIT: Vil bare understreke en gang til at dette er hva jeg ville gjort, Alfa kan sikkert være bra de, men det er mitt inntrykk og jeg har ikke no særlig peil. Vil ikke virke som en dust som later som om jeg har mye peil liksom;)

Jeg er nok ikke den rette til å uttale meg om kvalitet, men jeg bare sier hva jeg ville ha gjort sånn som du spør om....

Jeg kjøpte bmw, og har snart brukt det samme som jeg ga for den i reperasjon og... Det vil vel ikke si at ALLE bmwer er slik?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er vi igang igjen.

Ola: Jeg er så driiiit tøff å kul å driter i det du sier!

Bjirn: Hei jeg vil bare komme med en dum post og stille ett dumt spørsmål som alle skjønner svaret på.

Kan dere ikke bare drite i å ta helt av å lage kvalme a? Dere kan da heller ta det på PM istedet for å ødelegge tråden til Adaes om dere har så mye imot meg og innleggene mine.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider