AlexTheMan Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Heisann! Kan ikke folket legge ut bilder av Corrado'n sin i denne tråden? Spennende å se hva alle ruller rundt i :) Da kan man jo få litt ros og comments også ! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 da vil jeg være først... sommerbilde: vinterbilde: Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er vel nr. 10 i rekken av denne typen tråd, men kommer jo stadig vekk nye Corradoer hit, så får bli med på moroa, kun vinterbilder riktignok: Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 min.. porschefelger og gewinde ligger å go`gjør seg til våren :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er vel nr. 10 i rekken av denne typen tråd, men kommer jo stadig vekk nye Corradoer hit, så får bli med på moroa, kun vinterbilder riktignok: Så ikke så mye her men, er sikkert fin :) Synes det er kult å se andres Corradoer også ! Kom igjen folkens! Sleng ut bilder! Skal få tatt bilder av min nye corre også, så fort jeg kommer meg hjem til Arendal igjen.. savner den allerede :) vwidar og vwgolf2: Flotte biler dette.. Nå gleder vi oss vel til sommeren? :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Fant noen bilder som gamle eier tok.. har endret litt, men kommer mer senere :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Bilde av lillegutt: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Leste igjennom tråden din Acoupe, og det er skikkelig stykke arbeid :) Har blitt veldig fin! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Leste igjennom tråden din Acoupe, og det er skikkelig stykke arbeid :) Har blitt veldig fin! takk for det, bildet over her lyver litt om tilstanden nå men ordner seg sikkert :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Får legge inn noen sommerbilder jeg har postet mange ganger før da: Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ble litt bilder, men bilder er jo alltid gøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bilder er gøy vettu! Fin bil, Toris! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskal Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hvordan var d man la ut bilder igjen? Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Min "nye" corrado. Noen bilder er tatt av meg, noen er tatt av tidligere eier. Originalfront er montert pga. vinter. Her kommer noen bilder av motoren som skal ned i den andre corrado'en min. Burde kanskje laget en egen prosjekttråd om det, men får se om jeg gidder. Ble en del bilder, men regner med de fleste liker mange bilder. Jeg gjør iallefall det. Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ja, vi liker bilder :) Flott bil.. liker spess fargen du har på'n! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg